Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jadybabe schreef:He Kirr, je onderschrift over jouw paint staat er niet meer, maar kwam vandaag jouw advertentie op Facebook tegen. Hoe staat het ervoor? Appart, zo'n geinig dier en niet de hoofdprijs. Zou je denken die is zo weg.
kristelhans schreef:Hahaa, neeee! De buren hebben ook kippen maar af en toe is er een periode dat er wat kippen verdwijnen. Zal eens vragen of zij deze week ook kippen zijn kwijtgeraakt. De nieuwe girls doen het goed, ze zijn wel echt LELIJK!Zelfde merk maar beduidend minder lekker in hun vel.. eentje heeft een kale kop en een karig kammetje en de ander ziet eruit alsof ze half ontploft is.
En dan onze Beppie.. die steekt er dan wel blakend bij af. Ben benieuwd hoe Hermien en Geertruida er over een paar weekjes uit zien.
Nu blijven ze even in de ren. Just in case. En er lag al een ei!
Sure_lee schreef:Hier gaat het hooi nu wel wat harder de afgelopen weken. Maar ik denk dat ik wel te veel heb gekocht tot aan de nieuwe oogst. We hadden gerekend op 2 baaltjes per dag vanaf november. Maar ik voer nu pas een week of 3 2 baaltjes per dag. Daarvoor deden ze het met 1 baaltje en gras.
Kirrr schreef:Pffff (vat eigenlijk alles samen).![]()
De gekste dingen krijg ik binnen.
Heb de advertentie nu aangepast naar enkel voor gevorderde.
Paard is zo hard geschrokken van al die beginners, zonder is er eentje afgevallen door haar eigen stomme fout en die het paard daarbij ook nog eens pijn gedaan heeft.
Heb het zelf wat onderschat, wij kunnen er zo mee wegrijden. Maar zet er een beginner op die allerlei verkeerde knopjes begint in te drukken weet het paard echt niet meer wat te doen.
Wij weten het zelf eigenlijk ook niet meer. Al veel zin gehad om hem gewoon uit de verkoop te halen en op het land te gooien. Maar dan moet ie daar nog 10jaar werkloos staan.. ook een beetje gek.
Maar heb aan de verkeerde persoon verkopen haalt ook niks uit en willen we uiteraard ook niet.
Ga Carolien eens informeren over het luchtzuigen, misschien heeft de meer alternatieve manier een betere oplossing dan regulaire geneeskunde.
karev schreef:Ik heb ook genoeg hooi. Heb 150 pak besteld. Zit nu op 60 pak dus kan nog ff door.
Daarom ben ik ook gestopt met verpakt hooi. Te vaak troep er tussen. Dan zit je weer met een 120 kg hooi waar je niks mee kan. Kreeg er wel een baal voor terug maar de oude mocht ik houden...dan duurt hey lang voor je ze in 2 kliko's kwijt bent haha