Nou smid is geweest. Ze raakte wat in paniek. Smid vertrouwde mij er maar op dat ze normaal niet slaat. Hij had het gevoel dat ze wel angst had om weer op slot te slaan. Hij bleef rustig en zocht ook uit wat ze zelf wel fijn vond en dan stond ze ook rustig. Heeft alleen achter gedaan en donderdag komt eigen smid. Ze is idd geen Guus geluk.
Wat balen Joyce. Hopelijk komt het niet terug met binnendoor bekappen.
Johnny heeft het ook. Beide achterbenen schieten regelmatig op slot. Hij loopt nu een paar keer in de week langs de fiets op het harde, dat hard de banden wat uit. Als dit en binnendoor bekappen niet voldoende werkt mag hij een keer naar de kliniek…….
Ik ben een stille mee lezer, maar heb een tip voor de eigenaren voor de paarden met knieën die op slot schieten. Mijn pony heeft hier ook jaren mee lopen tobben. Alles geprobeerd. Uiteindelijk bij accupunctuur uitgekomen en hij is er nu helemaal vanaf. En hij had het best wel extreem.
Dank je wel Vuri ik zal het onthouden. We hebben in de tijd dat we haar op manege gereden hebben er niks van gemerkt. Maar misschien anders gekapt, iets meer gelopen. We gaan er het beste van maken. Instructrice had ook gelijk zoiets van daar gaan we nog meer mee aan de slag.
Wat een pech voor Guus Fijn dat de smid zo snel langs kon komen.
Heb te vroeg gesproken over geen eikels in de bomen. Ze zitten er wel. Alleen de dop is bijna groter dan de eikel zelf. Zijn heel klein maar wel kneitergroen. Schrok mij rot net toen er een op de overkapping viel
Hier vallen ze nu ook mega. De shetlander vindt ze lekker, vandaag na de bui gaat paddock dicht en ga ik maar ruimen. Helaas is het niet mogelijk om dat dicht te gooien dus ik ga maar zeer regelmatig ruimen.
Dat zijn er idd al behoorlijk veel. Ik haal ze dagelijks weg, maar dan nog blijft de track maar dicht. Soms kun je ze met een zachte bezem wat bij elkaar vegen. Eigenlijk zou je een soort van schepzeef moeten hebben; eikels er in en zand er weer uit.
Wat vervelend Joyce83 van de knieproblemen! Hopelijk gaat t snel beter. Wat een irritante eikels Marjan en Belker!
Afgelopen vrijdag de uitvaart van mn schoonvader gehad. Het was echt een prachtig afscheid met heel veel persoonlijke inbreng. We waren laat thuis en we waren ook echt wel doodmoe.
Gisteren wat klusjes rond t huis gedaan en boodschappen gedaan en daarna ben ik met de jongste dochter van mn vriend gaan fietsen en zwemmen. Het water was heerlijk. Later kwamen mn vriend en andere dochter er ook bij.
Samen met wat jeugd die daar was, aan het kampvuur marshmallows en frikadellen bakken en gitaar les gekregen. T was een fijne avond.
Vannacht waren de paarden erg onrustig, maar ik kon niet ontdekken waarom.
Vandaag is er wel wat regen gevallen, maar de hoeveelheid valt tegen. Net nadat de bui stopte, had ik een zwangerschapshoot. Leuk koppel om te fotograferen
Ik ga weer meelezen en reageren. Morgen oude huis opleveren dus de rust is weer gekeerd. Gisteren zelf verhuisd en vandaag de paarden. Jongste stond weer direct in de trailer, oude eigenwijs had een goed half uur nodig. Niet een keer gerend of gedaan, direct super relaxed. Het stukje voor de stal nog maar iets breder maken van de week.
horsii
Geplaatst: 01-08-22 08:07
Netjes alles in de paddock gemest. Vannacht nog een keer gaan kijken maar ze stonden super relaxed. Nu buiten en in stal lekker netje hooi.
Wij waren l bij de buren bbqen ik zeg t gaat zo regenen… ohhh t is hier altijd minder dan op de radar. 5 minuten later rennen met eten echt wat een stortbui
Nu brak van de wijn..
Wat fijn Horsii! Boemel, rustig aan en leuk dat jullie zo’n fijne avond hebben gehad.