Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
belle_boef schreef:@ kristelhans. Dat is wel een heftige hoefbevangenheid. Gelukkig is ze er weer bovenop. En kippen zijn leuk he. Wat voor ras heb je?
Die dierenarts rekeningen zijn inderdaad niet zuinig. Vallen toch altijd tegen.
), hier ook even een snelle zwaai vanuit de [***].
. Op dit moment droogt het land bij ons redelijk op, maar 2 weken terug zaten we ruim op 230 mm in een week of 2
.
.
, helaas zijn er bij mij nu ook 3 van de 5 gesneuveld
, heb het idee dat er toch ergens een keer een vos is langsgeweest
. Nu eerst maar even afwachten hoe de overige 2 stand houden, maar net als kristelhans zegt is de kippenpoep wel erg vies. Onze jonge hond vindt het zaaaaalig, maar voorlopig laten we het bij deze 2.
Alleen vond ik vlak voordat we weggingen een dood roofdier voor onze inrit, ik denk een bunzing. Die eten ook graag kippen, dus ik twijfel of ik wel aan kippen moet willen beginnen.
Ze hebben ook een webshop, misschien leuk voor degenen die ook met dit soort dingen bezig zijn
https://webshoptenelsen.nl/home/
de buis vanuit de put zit een bocht in, dan meter horizontaal onder de stoeptegels en dan naar een zuil waar vroeger een handpomp opzat. Nu zit er geen slang in maar buis ( pap ooit gemaakt maar wij zijn on no speaking terms)