Bedankt voor de tip. Ze is vandaag wel achter de stroom gebleven. En natuurlijk staat ze op honger dieet. Beetje hooi en 1/2 summerfit koek. Geen medelijden met dat monstertje. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bedankt voor de tip. Ze is vandaag wel achter de stroom gebleven. En natuurlijk staat ze op honger dieet. Beetje hooi en 1/2 summerfit koek. Geen medelijden met dat monstertje.
daar zijn ze dol op en moeilijk eruit te halen dus ze moeten er wel op om er van te snoepen.. ook elke keer een nieuwe val gebruiken en met handschoenen aan plaatsen helpt hier ook..
een val waar er al eens eentje is ingelopen werkt niet meer.. ondanks lang in de regen te laten of in de javel leggen ofzo zoals ze zeggen.. nieuwe val en altijs prijs!
soms wel weekje geduld mr meestal vrij snel.. vieze beesten.. 
en ook nog geen muizen gespot, dus de stalkat doet haar/zijn (geen idee
) werk goed!
Mallootje schreef:Hier gelukkig geen weglopers, ze vinden het prima achter hun draadjeen ook nog geen muizen gespot, dus de stalkat doet haar/zijn (geen idee
) werk goed!
. Katten heb over het algemeen weinig last van een tekenbeet en krijgen zelden Lyme dus daar maak ik mij niet zo'n zorgen over. Het gaat mij erom dat ik nu ook af en toe teken op de bank, op de grond en op mijn bed vind...... Kat krijgt meestal Stronghold tegen de vlooien, maar nu heb ik hem weer wat Frontline opgedaan omdat, dat ook tegen teken werkt (helaas niet meer zo goed tegen vlooien). Heeft iemand hier enig idee hoe ik deze beestjes bestrijd? Zijn er middeltjes die ik bijv op mijn bank/bed kan spuiten?
Santos_05 schreef:Hier ook al heel veel verwijderd bij onze langharige kat. Die heeft nu weer Frontline Compleet en tot nu toe geen nieuwe teken (een week verder). Daarvoor was het echt dagelijks meerdere teken.
Hier mogen de katten niet meer naar boven, want idd, teken in bed...
lizy29 schreef:Als je iets vind hoor ik het graag. Voor onze katten nog niets gevonden wat ervoor zorgt dat ze teekloos blijven. Bij ons mogen ze gewoon niet in de slaapkamers en checken we gewoon de banken even voordat we gaan zitten.
.
.
. Oooooh ze zijn zo blij dan. En ik automatisch ook
.
, heb er de hele dag geen één gezien??!! Was bang dat ze misschien vertrokken waren omdat mijn ene kat de hele tijd in de schuur zit te mekkeren als ze rond vliegen, maar vanmorgen waren ze er gelukkig weer.