Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarjanB schreef:Leuk karin wat voor 1?
Lando was zichzelf al klaar aan het maken voor de winter sinds de langste dag. Die stond zo te zweten, dus heb hem maar deels geschorenhet ziet er niet uit en moet echt een groot scheerapparaat kopen maar goed voor nu is het vooral praktisch
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Malenka schreef:De stress van ruwvoer...
Ik bestel al bijna 5 jaar samen met mijn buurvrouw ruwvoer. Dus toen ik vorige week het laatste pak openmaakte vroeg ik haar hoe veel balen ze deze bestelling wilde hebben. Kreeg ik 0 terug omdat ze een andere leverancier had en volgende keer kon ik dan daar wel mee bestellen maar ze had net een levering binnen. Tja daar zat ik dan... Ik wil geen grote voorraad grote balen hebben omdat ik vrees dat ik Nilay moet laten gaan binnenkort. En dan kom ik niet meer door die grote balen heen. Maar ik heb ook geen plek om kleine onverpakte baaltjes op te slaan. Ik ben nu al dagen bezig met een oplossing. Vanmiddag wordt ik gebeld en ik hoop zo dat die mij een kleine hoeveelheid kan leveren. Want ik heb ook alleen maar een kleine personenauto. Dus kan nergens zelf ophalen. Dit zijn wel die onhandige momenten van zeer kleinschalig paarden houden.
Wat een dropje die pup.