Hier fijne vakantie dagen aan het hebben, leuke dingen aan het doen, fijne ideeën aan het hebben en lekker wat klussen. Zo is Maikel nu bezig met een pergola terwijl ik net mijn bed uit komt gerolt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus meteen het masker gepast en het ziet er prima uit. Wel even 'worstelen' met de voorpluk, dus ik het het scheerapparaat maar gepakt en van onderaf er een flinke pluk afgehaald (zie je aan de bovenkant dus niets van) en meteen hetzelfde maar even met die dikke manen gedaan. Ipv 10 cm dik zijn ze nu 2 cm dik. Ook de bovenkant van de staartaanzet even minder pluizig geschoren en de 'tinker'sokken er af
Ik heb nu weer een hele sjieke Shetlander, die het minder warm zal hebben onder de manen en met een passend vliegenmaskertje

Met het warme weer had ik links en rechts 2 vlechten gemaakt zodat het niet zo warm werd en ze had binnen no-time de elastiekjes er uit gewerkt 
Ben vanavond 1,5 uur bezig geweest en heb denk ik een tiende gedaan
MarjanB schreef:Ff een snelle vraag tussendoor, wat voor een rug spuit hebben jullie? Heb 1000000000000 zuring planten in de weiBen vanavond 1,5 uur bezig geweest en heb denk ik een tiende gedaan