Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Beetje drukker dan voorheen om te bokken maar lees sporadisch wel eens mee! Had even contact met Fabster gehad en dacht, hee, laat ik eens even aanwaaien hier! Even een beetje teruglezen hoor. Zag al iets van diarree voorbij komen, goed instapmoment.
Vinden jullie het goed dat ik geen bijleespost maak? 
)
Er wordt nu zelfs in de stal gemest en dat is normaal echt een grote no go. 
Hoe kom je aan de naam?

Gewoon in het wild, wat je bij ons in de dierentuin ziet.
daar heeft mijn oude merrie ook altijd last van, die begint altijd heel overdreven te rillen, staart tussen de achterbenen etc. Ik ben dan een watje: ik geef haar dan maar een deken.
Wendy schreef:@fabster: kan dat uit, of is het heel veel werk om die supersonische laarzen te maken?
Maar dat bedoel je vast niet.
Maar met veel geduld, drugs, een wereldsmid die samenwerkt met de kliniek, en de nodige euro's hebben we het mevrouwtje er weer bovenop gekregen!!! Ze is sinds anderhalve maand weer licht aan het werk, vooral rechtdoor het bos in, afgewisseld met veel rust en dubbele lijnen werk en dat gaat super. Ze moet wel geschoren worden... dat staat voor deze maand op het programma. 
Blote konten kip.
En met ons kleine ukkie gaat het ook super, ze is eind juli 1 jaar geworden en rent door de tuin, voert de kippen en is nu al een boerinnetje. Begint ook te kletsen nu, zo cute! En druk. Vandaar de bijrijder.
Als dat veel tijd kost, is het de vraag of je je kosten er uit haalt. Ik formuleerde het een beetje krom 
Groot gelijk met je bijrijder, ik red het zo al niet om 2 paarden te rijden, laat staan als je dan ook nog zo'n uk er bij hebt zoals jij 
Heb bij Viool ook 2 keer volledig bloedonderzoek gedaan, incl. PPID. Best duur.