Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kun je makkelijk de bocht om ook 
Vanavond op de laptop maar weer bijlezen..
sneeuwpop schreef:Had eerst ook steeds een nestje zwaluwen.. nu helaas last van veel eksters
echt balen ivm insecten eten..
daarbij vreten die eksters ook nog de hondenbrokken op die in de stal staan.
, kat heeft geen idee wat er gebeurt als er zo'n zwart-wit ding over hem heen scheert
. DubbelDun schreef:Dan zou ik geen tegels maken, maar gewoon een betonpad stortenkun je makkelijk de bocht om ook
Als je zonodig een tegelidee wilt hebben kun je er voegjes in maken als het beton haast is uitgehard.
Gypsy schreef:Eronderdoor vind ik nog beleefd, heb ook eens een trekpaard gezien die rustig in stap er dwars door ging. Of in draf, vlogen de palen door de lucht.
Succes met de oliebol. Geen typo. Antenne in de manen vlechten?
Gelukkig alleen als er wat geks gebeurd en ze niet goed weg kan. Als er niets geks gebeurd kan ze echt tijden achter een slecht omheind stuk staan (heb mijn ogen uitgekeken bij verkoper, 1 slap koordje
)
ook een Welsh die gevoelig was voor hoefbevangenheid. Die stond in het voorjaar aan de ketting. Gewoon stik in de grond en pony aan een touw /ketting eraan: http://www.btndehaas.nl/land-vee-agrari ... mm-x-50-cm
Lijkt sneu, maar was wel de oplossing, want hij kon ook goed onder stroomdraadjes door. Jadybabe schreef:Vraagje, heeeft iemand ervaring met een klok op zonne energie?
Gelukkig geen uitbrekers of testers hier.
en jongen