Zijn zo te zien wel grote kasten, maar zou nooit een kast meer willen.

Iets met verwend met een grote zadelkamer haha.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quir schreef:Zo ziet de kast er een stuk logischer uit, met de scharnieren aan de binnen kant.
Zijn zo te zien wel grote kasten, maar zou nooit een kast meer willen.![]()
Iets met verwend met een grote zadelkamer haha.
DubbelDun schreef:Dan moet je idd vaak je zadel dwars hangen. Heeft ook niet mijn voorkeur en zeker met een westernzadel heb je als snel 70 cm diep nodig.
DubbelDun schreef:Misschien kun je wel iets met dievenklauwen??
[ Afbeelding ]
Misschien dat je dan een paar gaten in het andere deel van het scharnier wat uit moet boren.
Eén per deur moet voldoende zijn om optillen te voorkomen.
linda2008 schreef:Mooi hoor! De ruimte vind ik wel echt een verademing, jij ook? Kun je een foto maken van de zijkant als de deuren dicht zitten? Misschien moet ik ook gewoon even andere scharnieren er op zetten
Libera schreef:Utopia, mooie ruimte voor een zadelkamer! Heel benieuwd hoe jullie het gaan maken, wij gaan binnenkort ook met de onze beginnen! Vandaag hout halen... kan wel even een foto plaatsen van mijn ontwerp?
Ik zou zelf niet zo snel voer opslaan in mijn zadelkamer, ongedierte komt dan toch sneller binnen. Niet alleen ratten en muizen, maar ook vliegen muggen en andere vieze beesten!
Edit:
Hier de foto’s van mijn plan tot nu toe
Wasplaats is links onderin de eerste foto:
[ [url=m/xODYK8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8BXswT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LoDoXP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/I62G6K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OhuSc7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog even toelichten, bij de wasbak kan het zijn dat we die naar het andere raam verplaatsen ivm de leidingen. Komt met de bovenkastjes ook beter uit denk ik. Onder het blad komt een kleine koelkast voor drinken voor mij en evt medicijnen voor de paarden. In de andere hoek komt een bureau met computer voor de paardenboekhouding. Tussen de twee hoge kasten komt een zitplek met opslag eronder. De hoge kasten zijn voor zadels en hoofdstellen. Dekjes komen in lades.
xXutopiaXx schreef:Mooi om te zien Libera! En gelijk goeie inspiratie opgedaan inderdaad!!Ben benieuwd hoe het bij jou wordt, al begonnen?!
Libera schreef:Utopia, mooie ruimte voor een zadelkamer! Heel benieuwd hoe jullie het gaan maken, wij gaan binnenkort ook met de onze beginnen! Vandaag hout halen... kan wel even een foto plaatsen van mijn ontwerp?
Ik zou zelf niet zo snel voer opslaan in mijn zadelkamer, ongedierte komt dan toch sneller binnen. Niet alleen ratten en muizen, maar ook vliegen muggen en andere vieze beesten!
Edit:
Hier de foto’s van mijn plan tot nu toe
Wasplaats is links onderin de eerste foto:
[ [url=m/xODYK8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8BXswT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LoDoXP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/I62G6K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OhuSc7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog even toelichten, bij de wasbak kan het zijn dat we die naar het andere raam verplaatsen ivm de leidingen. Komt met de bovenkastjes ook beter uit denk ik. Onder het blad komt een kleine koelkast voor drinken voor mij en evt medicijnen voor de paarden. In de andere hoek komt een bureau met computer voor de paardenboekhouding. Tussen de twee hoge kasten komt een zitplek met opslag eronder. De hoge kasten zijn voor zadels en hoofdstellen. Dekjes komen in lades.
Equisync schreef:Hebben jullie trouwens nog handige DIY ideetjes om dingen te bewaren in/om je kast?
Ik zat eraan te denken een wcrol houder(zon standaard gewoon) te gaan gebruiken om mijn springschoenen te bewaren. Nu liggen ze gewoon in een zak in de kast en dat vind ik niet praktisch. In de winter gebruik ik altijd dezelfde ivm vies/nat maar in de zomer wissel ik nog wel graag eens af.
Ook zoek ik nog een ideale manier om mijn beenbeschermers op te bergen die niet in gebruik/aan het drogen zijn.
Andere mega slimme DIY dingen mogen ook gemeld worden, misschien krijgen we dan nog briljante ideeën van elkaar!
Zamba schreef:Ik hen voor mijn dekjes een broeken rek van de ikea!ideaal!
Voor beschermers heb ik al eens zn smalle lange zak gezien waar je normaal schoenen in kan doen!
Verder niet heel veel bijzondere dingen bij mij in de kast!evt een bakje in de hoek voor je zwepen