Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Maar met een opstapje heb je misschien nog weer het probleem dat hij er dan niet bij kan als de bak half leeg gegeten is, of niet?
Olikea schreef:Ik ben een beetje in dubio. Ik heb een gewoon net met kleine mazen maar het lijkt me op de een of andere manier handiger om zo'n plat aanhangwagen net slowfeeder ding in mijn box te maken. Wat vinden jullie handiger.. zowel voor het vullen als Hoe lang ze over hun hooi doen.
DubbelDun schreef:@xJitskee: heb je iets van een rubber mat of een paar betontegels om er onder te leggen??
Dan maakt het niet uit dat ie iets op de grond hangt en het hooi wat er uit valt komt minder zand in.
Dani_ schreef:@Jitskee: Misschien nog een dwarsbalk maken, waar je het net aan op kunt hangen. En ik zou inderdaad iets op de grond leggen, want dat gaat zo wel heel vies worden ben ik bang.
@Patricia: Wat een mooi groot betegeld plein.Daar ben ik wel een beetje jaloers op.
Dani_ schreef:@Jitskee: Misschien nog een dwarsbalk maken, waar je het net aan op kunt hangen. En ik zou inderdaad iets op de grond leggen, want dat gaat zo wel heel vies worden ben ik bang.