Dank jullie! Moet nog tot 4 uur werken t wil nog niet zo maar goed. Paarden staan lekker op de wei, nog ff lekker laatste dagje speciaal voor kaat. Wilde ze er eigenlijk af ivm te nat maar goed.. alles voor mevrouw. Straks nog maar ff een bakje slobber fabriceren en om half 5 bij de dierenarts zijn.
Gelukkig houd deze kleine clown de boel wat luchtig
Waarschijnlijk heeft peep een peesblessure links voor. Niet rechts voor dus waar ze een oude tussenpees blessure heeft. Nu tien dagen ontstekingsremmer en prednison gel. En dan bedenken of we laten scannen en indien mogelijk inspuiten, op pijnstillers houden of inslapen. Geen idee wat wijsheid is.
Ben heel blij met mijn dierenarts, wat een fijne rustige man. Hij zei ja mag ik nog even een echo maken van dr si want ik zie er bijna nooit artrose aan dus ben heel benieuwd. Nou geen twijfel mogelijk… er hoort een doorgang in het gewricht te zitten.. die was links helemaal vergroeid en rechts nog maar een heel klein stukje open. Alle randen onregelmatig. Hij zei die heeft veel pijn gehad en heeft puur op karakter volgehouden. Inslapen zelf ging heel rustig en vredig gelukkig
Mirtje lijkt vandaag iets milder gestemd. Ze krijgt zo een equine touch behandeling en staat nu even onder een infrarood deken ter voorbereiding en ontspanning.