Ik gok dat de muizen de pindakaas er af eten en daar reageert ie niet op. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik gok dat de muizen de pindakaas er af eten en daar reageert ie niet op.
DubbelDun schreef:Ik was niet van plan om hem met mijn vinger te activerenIk gok dat de muizen de pindakaas er af eten en daar reageert ie niet op.
)

De jongens waren weer maar eens wat te wild aan het spelen en terwijl ik ernaar sta te kijken springt de jongste met z'n hoef keihard op de kogel van de andere.. Ziet er niet heel ernstig uit maar hij heeft wel een wond, dus die nog uitgewassen en ontsmet. Hopelijk gaat het niet opzwellen.. sneeuwpop schreef:carola schreef:realmagic; om eerlijk te zijn lijkt mij die ruimte echt veel en veel te klein en het lijkt mij geen reëel plan.. .
Ben het daarmee eens.
Onze buren hebben 2 ijslanders op zo'n stukje. Die gaan in de winter naar de pensionstal. Ze hebben het thuis geprobeerd maar is niet bevallen.
Pony mag niet op het gras, dus is de zomer kunnen ze de pony's meer bieden dan op de pensionstal.

Super druk weekend gehad dus geen tijd om achter de pc te zitten, wel veel leuke dingen gedaan. Deze week wordt ons huis waarschijnlijk opgeleverd door de aannemer, kunnen we eindelijk zelf aan de slag! Het huis is onwijs mooi geworden, we zijn er heel blij mee en hebben zo veel zin om binnen aan de gang te gaan en er straks te gaan wonen! 

palousa_boy schreef:Die parkieten zijn echt een plaag.. Maar hebben we hier gelukkig niet.
De zwaluwen hebben hier trouwens een rode staart, iemand enig idee welk soort dit Is? De onderkant van de staart is rood oranje.