Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Veulens zijn onbenullen en weten in de meest onmogelijke situaties te belanden. Dus alles wat even groot of net íets kleiner is als een veulenhoef kan ergens in vast komen te zitten.
Dus ja hier kan een veulenhoef in komen.
lissie_zigor schreef:Hallo allemaal. Mij is een gratis plekje aangeboden voor mijzelf.. erg aantrekkelijk natuurlijk alleen ga ik straks 4 dagen per week werken en heb dan geen tijd om een paar keer per dag daarheen te gaan (om te voeren en/of buiten/binnen zetten) nu is dat buiten/binnen zetten niet zo'n probleem omdat ik hem ook prima 24/7 buiten kan zetten met schuilstal... hij heeft alleen wel eczeem dus de zomermaanden is het wel belangrijk dat hij binnen staat met zonsopgang en omdergang. Maar ik ga in het onderwijs dus de echte zomermaanden heb ik vakantie en kan ik dus wel vaker op en neer.
Maar stel dat ik maar 1 x per dag kan gaan op die 4 dagen per week en hij staat buiten kan een slowfeeder dan misschien een uitkomst zijn? Ik wil hem wel onbeperkt hooi geven maar vraag mij af hoe ik dat dan het beste kan doen.. hoe doen jullie dat?
Silver_Fox schreef:Opzich vind ik het niet vervelend om te weken ivm suikers, maar vraag me af wanneer het echt te lang is? Misschien kan ik het in een bak doen met kleine gaatjes zodat het water langzaam wegloopt.
Story schreef:ElisexJoelle, persoonlijk vindt ik dit geen ideale oplossing voor de kleine pony.
Hij zit nu telkens met een rand tegen zijn keel als hij wil eten.
Zou toch even nadenken voor een andere oplossing als je hem uit de bak wil laten eten.
Is een eigen hooinetje niet wat voor de pony?
Eventueel in een hoek met een draadje waar hij/zij wel onderdoor kan en de rest niet?