Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaspar schreef:Bedankt voor de tips. Ik blijf dus voorlopig lekker de bodem eruit scheppen.
Dat valt me eigenlijk wel tegen van het product. Als je de gebruiksaanwijzingen van de fabrikant leest zou het heel anders gebruikt moeten worden en is het heel voordelig in gebruik. Maar op deze manier er elke dag een kruiwagen natte zooi uit moeten scheppen is het voor mij nu niet echt bepaald voordeliger strooisel.
diana1 schreef:Kennissen van mij hier uit het dorp hebben eind vorig jaar twee big bags chopped strokorrels van Zeolite Products gehad.
Dit is hun prima bevallen. Zij hebben het in een soort van silo gegooid en lieten het daaruit in een speciekuip vallen, om het vervolgens dus in de stallen te gebruiken.
Whitepanther schreef:Pfff ben net 3 uur bezig geweest om mn stal leeg te trekken. De korrels waren er eindelijk dus ik wilde ze er ook vandaag gelijk in hebben... Was misschien handiger geweest om t zaterdag te doen als ik wat meer tijd had kunnen nemen en wat hulp had kunnen krijgen.... *auw rug*
Nu dus de korrels in de stal liggen... heb er wel 7 zakken (14kg) ingegooid.... Vond t nog zo'n dun laagje... Toen de bovenlaag maar ff nat gespoten, maar wist eigenlijk niet hoelang ik dan moest wachten voor ik mn poown der op kon zetten. Aangezien het al half elf was heb ik dus maar besloten dat ie dan maar een nachtje in de stal naast zn vriendje mag logeren en ga ik morgen kijken hoe de boel erbij ligt.... Maar wordt het echt veel dikker?? Want ik vond het echt een pruts laagje wat er in me stal lag... Nou moet ik zeggen dat er een bed van een dikke 25cm in de stal lag dus ik nog al verwend ben, maar was er toch een beetje onzeker over....
barbaras schreef: