Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Samy24 schreef:Hey allemaal! Mag ik mij ook even melden?
Wij zijn in februari verhuisd een een (huur)huis ( aankoopoptie binnen 2 a 3 jaar ) met 60 are weide aan en 2 schuilstallen.
de zomer is nog niet goed begonnen en ik ben mijn hoofd al aan het breken voor de winter.
momenteel staat er een fjord met tijdeljik vriendje, maar er komt na de zomer waarschijnlijk een quarter bij.dus 1 fjord en 1 quarter, er zijn 2 schuilstallen deze staan achter elkaar, geen idee waarom de huisbaas dit zo gedaan heeft, ik zou ze liever naast elkaar hebben. Nu zouden mijn vriend en ik graag de paarden ook in de winter gewoon buiten laten maar ik vrees als we een stuk weide afzetten dit meteen een modderpoel wordt en als het dan gaat vriezen, kan dit wel een gevaarlijke situatie worden door de diepe putten..
Hoe hebben jullie dit opgelost ?
Wij wouden al beton gieten maar mijn vriend wil dit nog niet doen zolang wij het huis niet gekocht hebben. We willen er dus nog geen grite kosten indoen want als de koop eventueel niet zou doorgaan moeten we alles weer verwijderen.
Hoe zouden jullie dit doen ?