Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bwor schreef:Ik ben opzoek naar 2x2 netten, mogen ook aanhangernetten zijn. Iemand enig idee waar ik deze kan kopen?
Nivada schreef:Bwor schreef:Ik ben opzoek naar 2x2 netten, mogen ook aanhangernetten zijn. Iemand enig idee waar ik deze kan kopen?
http://www.action.nl/aanhanger-net-15524 zoiets?
Bwor schreef:Bedankt voor de tips, bedoelde maaswijdte 2x2 kan bij het aanhangernetten niet vinden welke maaswijdte ze hebben helaas. Ik ga paardna even opzoeken bedankt
Marjo89 schreef:Grit schreef:Potjandokie, ik wil (moet)binnenkort nieuw net gaan bestellen.
Ik ga vandaag ff een gat maken om hem te bellen.
Ben onverwacht vrij.
Jotoma schreef:Kan je er niet een kant door de helft zagen, een zijkant die dan lager is?
Lijkt mij wat hoog.
EliseXJoelle schreef:Ik zit met een dilemma..
Voor aankomende winter zijn we opzoeknaar een oplossing. Afgelopen winter dagelijks 4 hooinetten moeten vullen. Zijn we nogal beu, we willen wat simpelers.
Nu hebben we een palletbox op het oog. Deze zijn ongeveer 85cm hoog. Hier willen we een slowfeeder rek in doen wat mee naar beneden zakt.
Maar nu, kan een pony van 85cm daar fatsoenlijk uit mee eten? Ook als hij bijna leeg is?
Maartje1990 schreef:EliseXJoelle schreef:Ik zit met een dilemma..
Voor aankomende winter zijn we opzoeknaar een oplossing. Afgelopen winter dagelijks 4 hooinetten moeten vullen. Zijn we nogal beu, we willen wat simpelers.
Nu hebben we een palletbox op het oog. Deze zijn ongeveer 85cm hoog. Hier willen we een slowfeeder rek in doen wat mee naar beneden zakt.
Maar nu, kan een pony van 85cm daar fatsoenlijk uit mee eten? Ook als hij bijna leeg is?
Dat lijkt me gewoon echt onmogelijk. Er was hier een slowfeedercontainer geplaats die makkelijk te vullen is. Is dat niet beter? Dat je het makkelijker vullen kunt dus?
superpony schreef:Een opstapje gaat niet werken als ze met meerdere paarden staan. Wij hebben ibc vaten met netten. Zijn expres laag voor de shet. Je ziet toch dat ze vaak van plek wisselen.
En wat als je er 2 stukken uitzaagt en die met scharnieren weer vastzet? Kun je het omhoog doen als deksel erop moet. Is amper werk.
Je hebt ook netten die makkelijker vullen, maar ik zeg eerlijk dat ik ze zo vol heb. In ons xl net past als ik wil een heel baaltje, maar dat doen we nooit.
Meestal halve baal in de grote en 3 plakken in de kleinere.