Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
AbbyBlues schreef:Jullie zijn helemaal niet gemeen hoor. Ik ben zelf ook altijd van het niet alleen laten staan van paarden. Is alleen even zo'n stomme situatie.![]()
Ik heb niet echt het idee dat Mel het erg vind. Ze amuseert zich prima, maar een vriendje erbij zou natuurlijk fijner zijn voor d'r. Qua voer is het geen probleem. Ze overeet zich niet. Heeft een jaar met Stef gestaan met onbeperkt hooi en is echt niet paffig geworden.
Ze wordt door de smid idd al binnendoor bekapt.
Heeft iemand een shet of mini te leen voor een half jaar? Ik wil echt niet een grote erbij zetten, die heb ik net met veel pijn en moeite moeten verkopen door de situatie. Dan verkoop ik Mel nog eerder.
Idifix schreef:Kan iemand me een idee geven pony heeft sinds vorige week diarree het is een moment beetje beter geweest. Dierenarts zei dat het van het gras was maar sinds namiddag is het echt water water, het loopt gewoon van zijn benen. Heb hem continu op kaal stuk weide gezet nu mer hooi en halve vitaminenkoek. Tot wanneer mag ik dit nog aankijken of wanneer zou ik ten laatste verbetering moeten zien ?