Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zidore schreef:heeft er iemand een voorbeeld van een mooie slowfeeder die in een natuurlijk landschap past? de staleigenaar wil geen 'lelijke plastic bakken' zoals hij het zegt in z'n wei.. en wij willen wel slowfeeders dus zoeken nu naar een oplossing, foto's zou fijn zijn
Sarah_Elise schreef:Zidore schreef:heeft er iemand een voorbeeld van een mooie slowfeeder die in een natuurlijk landschap past? de staleigenaar wil geen 'lelijke plastic bakken' zoals hij het zegt in z'n wei.. en wij willen wel slowfeeders dus zoeken nu naar een oplossing, foto's zou fijn zijn
Als je bij doorzoek dit topic "Sarah_Elise" typt, dan zie je onze zelfgemaakte slowfeeder.
Josephinus schreef:Ik heb houten fruitkisten als slowfeeders, ook omdat ik die accubakken lelijk vond. Was wel een beetje bang dat ze aan de kisten zouden gaan knagen, maar tot op heden (1 maand), zijn ze alleen geinteresseerd in de inhoud van de bakken (en daar zit wel altijd wat in, kan misschien schelen).
Jotoma schreef:Is t enige verschil een net tov een container?
Want dan zou ik eerder denken dat het ligt aan de houding van eten dan aan de mazen.
Een bak op de grond in stal met een net erin is geen optie?
Of een los hooikussen.. Of een kleine kliko in stal.