Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BoRo schreef:joepie!! vandaag de sleutels van ons huis gekregen!! Helemaal blij. Wij zijn in het huis begonnen met klussen (mn verfen). Het paardengedeelte hebben we uitbesteed. Inmiddels is de helft van de oude omheining eruit gehaald. We moeten binnen 2 weken over, dus hopen dat iedereen op tijd komt! Ik hoop dat morgen de aannemer komt voor de voorbereiding voor de boxen. Moe maar heeeeel blij!
kojack schreef:Hoe doen jullie het met voertijden en naar buiten zetten enzo? Ik ben nog een beetje zoekende hoe ik dat wil doen.
Flew schreef:De paarden staan hier dag en nacht buiten. Voeren doe ik wisselend, maar de eerste voerbeurt is altijd zodra ik opgestaan ben (rond half 6) en de laatste is altijd voordat ik ga slapen. Ze krijgen geen onbeperkt hooi, want dan gaan ze smeren, ook als ik uit een hooinet voer. Blijkbaar is alles eruit halen en op de grond gooien ook een leuke activiteit.
Robijntjah schreef:Oh jongens mijn zadelkamer is klaar om ingedeeld te worden en zooooo mooi
kojack schreef:Flew schreef:De paarden staan hier dag en nacht buiten. Voeren doe ik wisselend, maar de eerste voerbeurt is altijd zodra ik opgestaan ben (rond half 6) en de laatste is altijd voordat ik ga slapen. Ze krijgen geen onbeperkt hooi, want dan gaan ze smeren, ook als ik uit een hooinet voer. Blijkbaar is alles eruit halen en op de grond gooien ook een leuke activiteit.
Dat doen die banketstaaf's van mij ook.. Ze maken er soms echt een grafbende van![]()
kojack schreef:Hoe doen jullie het met voertijden en naar buiten zetten enzo? Ik ben nog een beetje zoekende hoe ik dat wil doen.