Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben ik trouwens aan het doordraven.....ik wilde de balken boventrgen nog allemaal gaan verven (onder het motto, als je iets doet...doe het dan goed) maar mijn husband verklaart me voor gek, ben ik aan het doorschieten of niet? Buiten heb ik ze wel al geverfd boven tegen

Fabster schreef:Wat voor riempjes met flapjes? Kan er echt niks bij voorstellen.
(soms is het lastig als je weet dat je ergens een paar hebt liggen maar niet weet hoe het type heet of welk merk het is)palousa_boy schreef:Fabster schreef:Wat voor riempjes met flapjes? Kan er echt niks bij voorstellen.
Het was even zoeken maar heb ze gevonden(soms is het lastig als je weet dat je ergens een paar hebt liggen maar niet weet hoe het type heet of welk merk het is)
https://www.equimatch.nl/westropp-westr ... steem.html
) maar ik vraag me af of dat nou wel klopt. Ik ben van de leerschool dat als er iets mis is met gewrichten je beter zoveel mogelijk kunt bewegen en spiermassa kweken zodat het lichaam zichzelf beter kan dragen. En dat krijg je alleen voor elkaar met werk. Nu staat ze al een jaar als grasmaaier en ik merk wel dat haar knie vaker op slot slaat dan een jaar geleden. Ik zit er aan te denken om eens te kijken of ik niet kan leren mennen met haar. Of in ieder geval lange lijnen, want een menwagen of sulky kopen heb ik nu toch het geld niet voor.Lynn_Nikita schreef:Grrrrrrrr eerst het voerhok en erna de wei gesloopt vannacht. Bij het voerhok had ik een draadje vergeten gelukkig was de brok deze week al opgegeten omdat hetzelfde gebeurde *iets met kinderen, haasten en en ezel die zich blijkbaar wel 2 x stoot en paarden die nu weten waar de brok staat*. Blijkbaar was zij boos dat er niet veel te halen viel en heeft ze de onderste poortgreep van de wei geopend en eronder gerend en de rest losgetrokken. Grrrrrr
[ [url=m/OBuIkX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X3AAJW.jpg]Afbeelding[/url] ]