Hier had mevroi zich in haar eetplek weten te manouvreren en kon er natuurlijk zonder hulp (= aandacht) niet meer uit

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelDun schreef:@[***]: dat doet die van mij ook. Ze vind het ook heerlijk als ik rond de muts/anus alle vuiltjes weg haal. Dat rare gezicht kan ik ook in mee gaan. Hier een drukke weg met auto's en fietsers en dan een paard die duidelijk staat te genieten en iemand die onder een deken 'iets' staat te doen
Santos_05 schreef:Hoe zie je dat in de toekomst? Ga je hem elke keer naar de manege brengen (hoe doe je dat dan met kosten??) Ben ook wel benieuwd of je geen problemen krijgt met de buurt? Wij wonen buitenaf, maar daar is het soms al een uitdaging om alle buren te vriend te houden
Santos_05 schreef:Wat een heerlijke aandachtstrekkers!!
@realmagic, Welkom! Zou zeker een paddock willen hebben, 8x10 is wel een redelijk stukje. Komt onder het afdak ook ruimte waar hij droog kan staan?
Hoe zie je dat in de toekomst? Ga je hem elke keer naar de manege brengen (hoe doe je dat dan met kosten??) Ben ook wel benieuwd of je geen problemen krijgt met de buurt? Wij wonen buitenaf, maar daar is het soms al een uitdaging om alle buren te vriend te houden