Noetanchamon schreef:Fennaa schreef:zorg eerst maar eens dat hij afvalt anders kun je er niet eens bij
Jewel hoor
Het lukt me wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Noetanchamon schreef:Fennaa schreef:zorg eerst maar eens dat hij afvalt anders kun je er niet eens bij
Jewel hoor
TornadoLover schreef:zeg gerust paarden penis, zo erg is dat woord toch ook weer niet?
enfin, je moet hem wassen met lauw warm water eventueel met een speciale schampoo
philipoom schreef:Fennaa schreef:zorg eerst maar eens dat hij afvalt anders kun je er niet eens bij
Jewel hoor
[/quote]
Noetanchamon schreef:We wachten af wat oliebol doet
Fennaa schreef:Noetanchamon schreef:We wachten af wat oliebol doet
ik gok dat die netjes blijft staan alleen een paar keer steigert maarja wat wil je anders
philipoom schreef:Noetanchamon schreef:We wachten af wat oliebol doet
ik gok dat die netjes blijft staan alleen een paar keer steigert maarja wat wil je anders
[/quote]
Mijorgidor schreef:TornadoLover schreef:zeg gerust paarden penis, zo erg is dat woord toch ook weer niet?
enfin, je moet hem wassen met lauw warm water eventueel met een speciale schampoo
Heb jij die shampoo al gebruikt dan?
En zo ja, welk merk gebruik je en heb je er goede ervaringen mee?
Noetanchamon en Philipoom : ik wens jullie straks veel sterkte, plezier en hopelijk mogen we jullie leerzame momenten delen op de gevoelige plaat
Noetanchamon schreef:Ik wil geen paard meer geloof ik
Anoukiie13 schreef:Noetanchamon schreef:Ik wil geen paard meer geloof ik
Sorry maar dat vind ik nergens op slaan..
Anoukiie13 schreef:Beetje late reactie maarja![]()
Fennaa schreef:achja beter laat dan nooit he
Noetanchamon schreef:Fennaa schreef:achja beter laat dan nooit he
Mijn moeder zegt altijd beter niet dan te laat...
Fennaa schreef:ff serieus he, weer even ontopic
ik ga dus dit weekend de piep van me pony schoonmaken
heb je nog goede tips