koksy schreef:ach soms denk ik ook dat ze het zeggen zodat ze het kunnen verhogen
Was dat maar waar, dan konden wij als pensionpaardenhouders tenminste eens geld verdienen in plaats van met verlies draaien omdat de prijzen maar blijven stijgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
koksy schreef:ach soms denk ik ook dat ze het zeggen zodat ze het kunnen verhogen
ivar schreef:koksy schreef:ach soms denk ik ook dat ze het zeggen zodat ze het kunnen verhogen
Was dat maar waar, dan konden wij als pensionpaardenhouders tenminste eens geld verdienen in plaats van met verlies draaien omdat de prijzen maar blijven stijgen
runningkawa schreef:
HaffiePower schreef:Mijn paard staat niet op stro maar op zaagsel, toch moest ik ook meer gaan betalen per vorig jaar in verband met stro-prijsstijgingen....
Arjen2 schreef:Ik moet het toch even kwijt, paardeneigenaren geven goud geld uit aan dekjes, supplementen, poedertjes en olietjes.....
Waarom zijn jullie toch zo boos omdat pensionstal eigenaren de inkoop kosten doorberekenen ?
Of moeten we dan maar zeggen: ach dan maar 1 pak vlas per 2 weken geven.....

asjemenou schreef:Arjen2 schreef:Ik moet het toch even kwijt, paardeneigenaren geven goud geld uit aan dekjes, supplementen, poedertjes en olietjes.....
Waarom zijn jullie toch zo boos omdat pensionstal eigenaren de inkoop kosten doorberekenen ?
Of moeten we dan maar zeggen: ach dan maar 1 pak vlas per 2 weken geven.....
Lekker iedereen over 1 kam scheren!!
Ik sta niet in pension, dus heb heb ook geen klachten over stalgeld, maar ook de paarden thuis houden is een heel stuk duurder geworden. En dat is natuurlijk minder leuk, want ik heb helaas geen geldboom in de tuin staan.
Maar bij mij komen geen supplementen, poedertjes en olietjes de stal in, en ik rij ook niet in setjes. Mag ik dan wel klagen?
kvika schreef:jeetje lous, dat kunnen ze niet maken hoor!
dus als je een vies paard hebt. dan krijgt tie maar 1 keer per dag hooi, omdat hij ook al stro verbruikt??
dat mag ik toch niet hopen.
weet niet wat je er voor betaald, maar anders maar een andere stal zoeken, of juist vragen om verhoging van het stal geld om zuks soort dingen te voorkomen.
Lous schreef:kvika schreef:jeetje lous, dat kunnen ze niet maken hoor!
dus als je een vies paard hebt. dan krijgt tie maar 1 keer per dag hooi, omdat hij ook al stro verbruikt??
dat mag ik toch niet hopen.
weet niet wat je er voor betaald, maar anders maar een andere stal zoeken, of juist vragen om verhoging van het stal geld om zuks soort dingen te voorkomen.
Ik zit in de randstad en stalling is hier schaars. Nou ja je hebt best aardig wat, maar voor ons niet echt makkelijk bereikbaar en zit allemaal vol omdat er veel vraag naar is. We betalen nu 300 euro per maand, en daar hebben we verder best veel facilitieten voor, maar dan vind ik het nog veels te veel. Al heb ik het idee dat er bij Jive nog wel gesmokkeld wordt omdat hij bet vies is. Heb ik het idee dat hij toch twee keer kuil krijgt. Ik houd het in de gaten. Op dit moment zijn we wel een beetje aan het zoeken naar een andere plek.
)