* 2 ruime buiten bakken
* 3 rijhallen binnen
* weiland (met mooi weer dan.)
* 2x daags hooi of kuil.
* 2x per dag biks
* ruime box
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pphuisma schreef:Bij ons kost de stalling €100 voor pony en €125 voor paard, dit is inclusief:
hooi, kuil, stro en bix en exclusief uitmesten.
buitenbak 35*55M
eigen opslagruimte
stallen van 3 bij 5
kantine
(binnenbak in aanbouw)
http://www.pphuisma.nl
Marrit89 schreef:Euhm ik betaal voor het huren van ons weiland per jaar € 150,-.
Hierop hebben wij een stal gezet, een paddock gemaakt en omheining etc geplaatst. Wij maken ons eigen hooi, dus dit kost ook niets. Dus het is per jaar € 150,- aan "stallingskosten"
[/quote]
woeliej schreef:blijkt dat er heel veel verschil is in prijs of je in het westen van het land woond of in het oosten zoals ik.
Ik betaal voor een D pony 150 en voor een paard 170. Daar zit alles bij in behalfe brok. En onder alles valt : wormenspuit, likblok, weigang het hele jaar door, kwaliteits hooi/kuil, uitmesten van een mooie zeer schone, lichte stal met tralies zodat ze de buren kunnen zien staan en een raam, voeren, vlas. En verder kan ik gebruik maken van een buitenbak, springwei, longeerbak en afspuitplaats, heb een ruime zadelkast en er is een zolder met dekenstangen en er is warm water aanwezig.
Ik heb de paarden in warnsveld staan (gederland) Waar jullie?

Mieke_Cunna schreef:Ik sta gratis, en dan heb ik:
-Full time weidegang 365 dagen per jaar 24/7
-Paddock/bak
-Schuilstal + gehele stal
-Hooi of kuil en wortelen
-Bos op 5min rij afstand waar ik 2 uur kan rijden zonder op hetzelfde pad tekomen.
-Alle rust, geen giechelende penny meisjes
-Mag alleen niet op zondag komen.
-Moet zelf voor mijn biks zorgen en we hebben er enkel koud water.