Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! nu maar hopen dat er iets nuttigs uitkomt
! 

KirstenG schreef:.. ik heb al wat pech-verhalen gehoord,
Citaat:Blijft het gewoon afwachten? kan je echt helemaal niks ondernemen...
Citaat:Mag je dan ook niet getuigen in plaats van supporten, of gaat het zo niet in nederland en zit ik teveel Amerikaanse films te kijken?
En dan nog gaan we die plastic doos 20x herbruiken voor iets. Oja, voor de 20 kilo Speedi-beet!! Ik dacht een proefzakje te krijgen, maar het bleek 20 kilo te zijn! Dat krijg ik met het openbaar vervoer niet meegesleurd hoor. Dus neem ik steeds een beetje in een doos mee. 

!!
) Schimmelig schreef:Hoe is de betreffende Bokker (die overweegt een paard van haar te kopen) met haar in contact gekomen...?
Citaat:voor de volle 100% zeker dat ze in Canada zit?

, maar als ze nu nog steeds paarden probeert te verkopen kan dan niet iemand zich voordoen als potentiele koper en zo in contact met haar komen en haar opsporen ? 
marcellaZH schreef:Misschien een beetje dom hoor, maar als ze nu nog steeds paarden probeert te verkopen kan dan niet iemand zich voordoen als potentiele koper en zo in contact met haar komen en haar opsporen ?