Wat is de huidige slachtprijs van een paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Wat is de huidige slachtprijs van een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 18:45

inderdaad fijn dat ze wil helpen! Lachen

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 18:48

das wel balen dat het niet gelijk de goeie is!!
maar toch fijn dat ze wilt helpen Lachen ! nu maar hopen dat er iets nuttigs uitkomt Lachen !

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:05

dat kan alleen jou gebeuren geloof ik Haha!
maar goed het is niet helemaal zinloos geweest nu maar weer afwachten, hoe dat verder gaat aflopen

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 21:51

ik denk, dat die adela wel de juste persoon is, en dat Mandy (een stukje van) haar naam gebruikt heeft. ik ga steeds meer denken dat het paard gewoon van Mandy was, en dat er helemaal geen 'echte' eigenaar in tsjechië is.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 18:24

Jeeeeeeeeeemig zeg! Elke keer als ik hier de updates weer even kom lezen valt mn mond weer open!
Maar wel super dat ze zich zo voor je wilt inzetten! Ik hoop echt dat je er wat mee opschiet!

Fable

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 14:08

dit word echt veels te ingewikked voor mijn arme hersentjes.... Blauw oog

india

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 16:04

Volgens mij is mandy gewoon de eigenaar , en dat is maar goed ook , dan sta je in ieder geval sterk in de rechtzaal en kan ze zich niet beroepen op een eigenaar waar zij dan weer geld van zou moeten krijgen ofzo,
alleen moet je dan wel de eigenaar vinden waar zij hem van heeft gekocht! om dat zeker te weten

succes, ik lee(f)s met je mee

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:21

ik ben een poosje niet op bokt geweest en nu ben ik gelijk naar deze topic gevlogen.............jeetje zeg wat een gedoe allemaal. En hoe is het mogelijk dat je iemand aan de lijn krijgt die wel die Mandy kent, maar geen Dak, het is echt "soapwaardig" hoor jouw verhaal.

Heel veel sterkte de aankomende tijd met alles en ik hoop dat die Tjechische vrouw je kan helpen

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 15:52

3 uur verder...
jemig wat een verhaal.. ongelofelijk, ik heb al wat pech-verhalen gehoord, maar dit is er ook één zeg... sjonge jonge... ik zit maar te denken, wat kan je nou nog meer doen, Ik wou dat ik advocaat was, maar dat ben ik helaas niet! Je word toch gewoon gigantisch agressief als je zoiets leest...
Blijft het gewoon afwachten? kan je echt helemaal niks ondernemen... omdat je zegt dat de rechtszaak op de 27e niet voor jou bedoeld is... Mag je dan ook niet getuigen in plaats van supporten, of gaat het zo niet in nederland en zit ik teveel Amerikaanse films te kijken?
Ik hoop echt dat het allemaal goedkomt en ik ga dit volgen tot het einde!
Heeeeel erg veel succes/sterkte en vooral veel geduld toegewenst!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 18:12

KirstenG schreef:
.. ik heb al wat pech-verhalen gehoord,

Als het een soap zou zijn, zou het gewoon ongeloofwaardig zijn.
Ik vraag aan iemand die in Tsjechie woont of ze toevallig paardenhandelaar Adela H. uit de buurt van Praag, Tsjechie kent. En dan zegt ze:"JA". Vervolgens vraag je aan haar het mobiele nummer en die krijg je nog ook. Dan ga je bellen, en krijg je iemand aan de lijn die ADELA heet, in Praag, Tsjechie woont, in de paardenhandel zit en Mandy kent. En dan NOG heb je de verkeerde aan de lijn, waar je pas na een half uur achter komt, nadat je haar helemaal de schrik van haar leven hebt bezorgd door te zeggen dat haar naam op het contract staat van een ziek paard die door een crimineel verhandeld is.... HOE GROOT IS DIE KANS?????
Adela H. woont iets buiten Praag. Adela L. woont in Praag. Zelfs dat kwam overeen.

Ondertussen heb ik het goede nummer nog niet. Dezelfde vrouw kende Adela H. ook, maar had haar telefoonnummer niet. Die zou ze voor me opzoeken.

Citaat:
Blijft het gewoon afwachten? kan je echt helemaal niks ondernemen...

Eigenlijk wel. Afwachten.
We hopen dat de duitse advocaat die nu die rechtszaak doet op de 27ste, meer te weten komt over de huidige woon en verblijf plaats en dat er een reactie komt op het wettelijke bevel tot betaling. Verder zoek ik naar andere gedupeerden. (belangrijk!!) Maar ze handelde wereldwijd, dus dat valt niet mee om daarachter te komen. En ik probeer dus de echte eigenaresse van Dak te achterhalen. Eigenlijk maai ik een beetje een slag in de rondte, in de hoop toevalig de juiste personen tegen te komen.

Citaat:
Mag je dan ook niet getuigen in plaats van supporten, of gaat het zo niet in nederland en zit ik teveel Amerikaanse films te kijken?

Die vrouw heeft al een getuige die komt vertellen wat voor een 'naar mens' Mandy is. Het zal me ook niet verbazen als de advocaat mijn zaak gebruikt om aan te tonen dat ze een oplichter is. Maar daar gebruikt hij de documenten voor, dat hoef ik niet zelf te vertellen. Als ze met een nieuwe getuige op de proppen komen wordt het vast weer uitgesteld...

Heb al helemaal visioenen, als ik daar door de gangen loop en haar tegenkom op de WC ofzo. En mocht er dan iets voorvallen dan beroep ik mij op ontoerekeningsvatbaarheid, en als de rechter dit verhaal leest kan hij daar vast iets bij voorstellen...
Al is het maar na de shock van de D.A. rekening van Bloedonderzoek, Mestonderzoek, Weghalen gezwel, Verwijderen hechtingen en 3 kilo Sandrelief.... Dat tezamen kan ik hem 2 en een halve maand van op pension zetten. En Dak gaat ook zeker die bak Sandrelief uitlikken, tot de laatste kruimel eruit is. Haha! En dan nog gaan we die plastic doos 20x herbruiken voor iets. Oja, voor de 20 kilo Speedi-beet!! Ik dacht een proefzakje te krijgen, maar het bleek 20 kilo te zijn! Dat krijg ik met het openbaar vervoer niet meegesleurd hoor. Dus neem ik steeds een beetje in een doos mee.

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 18:40

Jeetje heb het vluchtig doorgelezen en wat een verhaal zeg. Paardenhandel is een smerig wereldje dat blijkt nu maar weer. Iig veel sterkte.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 13:47

Lang gewacht, stil gezwegen, nooit gedacht en toch.... goed nieuws gekregen!!!

Vooruit, ik heb mijn geld en contracten nog steeds niet.
Maar wel een mail van een vrouw die zoveel informatie bevatte over Mandy dat ik het nog 5x door moet lezen om alles te bevatten. Ik wist dat Mandy een oplichtster was, maar niet dat het op zo'n grote schaal gebeurde!! Nu ook gedupeerden gevonden in Australie, Amerika, Duitsland, Engeland, etc. etc.
Allemaal paarden die ernstig ziek bleken, valse papieren hadden, paarden die wel betaald zijn maar niet afgeleverd werden, paarden die aan meerdere mensen tegelijk verkocht werden, niet betalen van stalling en training en ander openstaande rekeningen, het verkopen van paarden van derden en dan het geld naar haarzelf laten overmaken, etc. etc.

Die vrouw zit met hetzelfde probleem. Die heeft wel betaald, maar het paard nooit ontvangen. Haar advocaat is dus ook opzoek naar Mandy en via Google kwamen ze bij mij terecht in de hoop dat we konden samenwerken. Zij was al langer opzoek naar meer gedupeerden en die heeft ze gevonden! Met naam en toenaam, en mensen die willen getuigen. Haar mail stond gewoon VOL met rampverhalen! (met de bijbehorende contact informatie zoals naam en telefoonnummer)
Ik schrok er echt van. En ik dacht nu toch wel zo'n beetje Mandy-proof te zijn.

Mandy zit zo erg in de problemen dat ze inderdaad gevlucht is naar Canada. En nooit meer naar Duitsland komt omdat ze bang is gearresteerd te worden. (of dat een boze schuldeiser haar tegenkomt..)
Daarom denkt ze ook niet dat Mandy de 27ste komt.
Jammer voor mij: Er zijn momenteel zoveel schuldeisers in de wereld dat het nog maar de vraag is of er nog geld overblijft als ze gepakt wordt, aangezien ik achteraan in de rij kan aansluiten.

Heb meteen mijn advocaat gebeld, maar die was er niet. Heb zijn voicemail ingesproken. Dan kunnen we overleggen hoe we iedereen gaan samenvoegen.

Wat een verhaal......

Denk dat de film er gaat komen hoor.

Wordt een avondvullend programma!

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 14:09

zo dat is nog eens berg nieuws.
Ik denk dat mandy op deze manier straks nergens ter wereld nog veilig zal zijn als ze zo doorgaat. En zo te lezen heeft ze daar geen problemen mee.

Iedere keer dacht ik veel gekker kan het niet meer, maar ik geloof dat ik ga stoppen met die gedachten, want die is echt meer dan zinloos.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 14:39

Jeetje zeg!
Die Mandy durft!
Toch fijn dat er elke keer meer mensen bij komen die jou kunnen helpen en zo help je mekaar.
Alleen wel heel erg dat dat dus ook betekend dat er zoveel gedupeerden zijn. Verdrietig
Als zij ergens gevonden wordt heeft zij een erg groot probleem en dat verdient ze ook zeker! Boos!
Al die arme paarden en de mensen die gedupeerd zijn ik heb er geen woorden voor!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 14:47

Zo wat een verhaal zeg

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 15:07

Jeetje Mina wat een verhaal, goed dat je er achteraan gaat!

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 16:52

jezus!! het word echt steeds erger!! mooi dat je geholpen word en dat er zo ontzettend veel mensen zijn die problemen hebben (dat is eigenlijk niet mooi...)! maar hoe meer mensen, hoe groter het probleem voor Mandy word!!

balen dat de kans klein is dat je ooit geld gaat zien!! maarja, een flinke straf voor Mandy is natuurlijk ook al veel waard Knipoog !!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 19:11

Ik snap echt niet dat ze stug door blijft gaan met paarden verkopen. Echt schaamteloos!!
Momenteel probeert iemand hier van Bokt ook bij haar een paard te kopen. Dus ze handelt nog steeds terwijl ze in Canada zit. En aan alle kanten belaagd wordt door advocaten.

Is ze nu echt zo dom dat ze denkt niet gepakt te worden?
Saddam H. vonden ze ook, dus zullen ze Mandy R. ook wel vinden... Geen bora bora gebergte is te groot hoor.

Snap je zoiemand? Schijnbaar is ze al tijden bezig met oplichten en blijft gewoon doorgaan denkend niet gepakt te worden. (en met de "acties" mijn rechtsbijstand verzekering hebben we wel een idee waarom.. Haha! )

Dan vlucht ze hier weg omdat de grond te heet werd, gaat ze daar vrolijk verder.
ECHT!!! Steekje los hoor.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 19:14

Eerder al eens gereageerd, weer even een hele lap bijgelezen net.

Weet je voor de volle 100% zeker dat ze in Canada zit?
Hoe is de betreffende Bokker (die overweegt een paard van haar te kopen) met haar in contact gekomen...?

ijsklontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 19:15

nou ja die muts die nu nog een paard van haar wil kopen is of wanhopig rijk of wanhopig niet goed bij haar hoofd. Die heeft echt een paar steekjes los zeg.

Maar goed ieder het zijn.

Mnady R. berg je maar, maar vinden zullen ze je.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 19:24

Schimmelig schreef:
Hoe is de betreffende Bokker (die overweegt een paard van haar te kopen) met haar in contact gekomen...?

Een vriendin van haar had een paard van mandy gekocht, en was daar tevreden over. (tot ze erachter komt dat hij gejat is, toch een hartruis heeft of valse papieren) Maar dat neemt niet weg dat het een heerlijk paard is hoor. En misschien heeft ze ook geluk gehad. Lijkt me sterk dat ze echt alleen maar kneusjes verkocht.

De bokker heeft ook alleen contact met mandy via de mail. Heeft ook geen adres of telefoonnummer. Volgens mij was ze er niet blij mee dat ik haar zeer nadrukkelijk gewaarschuwd heb. Maarja, als je net het paard van je dromen bent tegengekomen. En Mandy is er erg goed in je vertrouwen te winnen. Extreem goed.

Citaat:
voor de volle 100% zeker dat ze in Canada zit?

Kan nu wel zeggen dat ze met 100% zekerheid in Canada zit.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 19:32

Hoe handelt ze dan in Nederland (de rest van Europa)?
Lijkt mij een moeilijke opgave als je over zee bent?

Ik hoop dat jullie haar snel vinden. Wat ze gedaan heeft is gewoon verschrikkelijk Scheve mond

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 21:12

kijk eens aan, eindelijk een beetje schot in de zaak! als alle gedupeerden een beetje samenwerken moet het mogelijk zijn om dat kreng te pakken te krijgen!

marcellaZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 09:11

Misschien een beetje dom hoor Bloos , maar als ze nu nog steeds paarden probeert te verkopen kan dan niet iemand zich voordoen als potentiele koper en zo in contact met haar komen en haar opsporen ?

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 09:33

marcellaZH schreef:
Misschien een beetje dom hoor Bloos , maar als ze nu nog steeds paarden probeert te verkopen kan dan niet iemand zich voordoen als potentiele koper en zo in contact met haar komen en haar opsporen ?

ik vind het helemaal niet dom, maar ik geloof dat dat al geprobeerd is en dat Mandy er aarzelig over blijft. ze geeft geen adressen oid.