Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
XlucienneX schreef:we hebben hem het verhaal dus verteld en ook hebben we gezegt dat hij alleen maar wil springen. dus hij wist waar hj aan begon.
verder heeft hij geen advies gegeven. hij vond het paard natuurlijk helemaal niks. ja het zag er leuk uit liep wel leuk maar verder moest hij er niks van weten.
mensen die de afloop willen weten pb me ik heb net verschrikkelijk nieuws gekregen van een bokker die mij belde. dus pb maar
listiglistje schreef:ZWANGER MEISJE
En geloof mij maar er gaan zat gezonde paarden naar de slacht. Een stalhuur kost nogal wat per maand, dan is het ineens maar worst hoor.
russel schreef:Nou nee hoor, zet het maar op bokt, want dit topic loopt al tig pagina's en iedereen in dit topic wil het weten.
) 
XlucienneX schreef:mensen die de afloop willen weten pb me ik heb net verschrikkelijk nieuws gekregen van een bokker die mij belde. dus pb maar

MiEpPrInZ schreef:(Moet de mod hier niet dichter op zitten, er wordt toch nogal met modder gesmeten naar een aantal personen, straks haalt bokt weer het DVHN)

?
Maar dat laat ik aan de TS over... 
schattebol schreef:He, geen slotje, he![]()
Ik wil het wel weten, hoe het afloopt.
Ja ik denk ook wel dat er iets van waarheid in zit. Maar dat misschien niet alles correct verteld wordt ofzo. Want het blijft wel altijd nog vaag. Hoewel hier iedereen al meer uitleg heeft gevraagd.
En xluciennex: hoe kan je het nu aantrekken dat hier mensen op je nek zitten. Niemand kent je persoonlijk ( alleen die hedwigb en die steunt jeen je nichtje). Dus wij kunnen je heir uitschelden voor rotte vis, maar het is dan toch maar op ons klavier. En weet dat papier ( of in dit geval een pc) heel geduldig is.
Waar maak je je druk over? Het is niet dat hier iemand je straks een pak slaag komt verkopen?![]()
En zeker niet een slotje, je kan ondertussen misschien nog tips krijgen of mensen die hem gaan bekijken zijn, ofzo.
Wat in ieder geval wel een feit is dat hij veel aandacht heeft gekregen....

MiEpPrInZ schreef:
Heb haar net via pm gesproken... Vind het echt moeilijk plaatsbaar, wel of niet geloven.... Heb zelf in het voorjaar ook poedersuiker gehad met paard.. en toen ook niet alles op een rijtje gehad enzo...
Maar goed.. heb haar 'geadviseerd' ff telefoontje te plegen met man van marktplaats, kan ze haar verhaal kwijt, wordt ze rustiger in der hoofd.. en komt t hele verhaal boven tafel... want dat is toch wat we allemaal willen!