Faniek schreef:Ik heb niks van blondytjuh gehoord... hoezo?Gemene postbank
Even vraagje heb je toevallig met Blondytjuh contact gehad in zoverre heeft ze je een bericht terug gestuurd?
Die foto's van Tancreda
@Tancreda: super foto's! hahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Faniek schreef:Ik heb niks van blondytjuh gehoord... hoezo?Gemene postbank
Even vraagje heb je toevallig met Blondytjuh contact gehad in zoverre heeft ze je een bericht terug gestuurd?
Die foto's van Tancreda

Faniek schreef:klopt.Omdat Blondytjuhs internet heel erg brak is en amper op internet kan komen.
Zal even contact (bellen) voor je met haar opnemen want ze wil hem nog steeds.
Ze stond toch nog op de lijst?

ImpresBreeze schreef:wat apart dat jullie rode randjes om de maskers hebben!

Essie schreef:Ja!!! had hem gisteren ook binnen! En hij past redelijk op dat groote hoofd...
Bedankt dabo voor het regelen! Echt super! (en dat eurotje heb je best verdiend hoor!)

claudia23 schreef:Zulke dingen heb ik met mijn E-pony ook, hoofd cob/full, maar beenbescherming maat pony.Sjors is een e-pony, maar heb altijd een maat Full nodig zowel van halster als deze vliegenmasker...
Dabo schreef:ImpresBreeze schreef:wat apart dat jullie rode randjes om de maskers hebben!
rode randjes om de maat paard-maskers, en blauwe randjes om de 'arab'maskers. Jij hebt arab zeker?

hahaha 

Stacey schreef:Let op dat hij niet te strak zit, want dan kan hij niet meer kauwen!!
jeeeeeeeee ze zijn binnen.Stacey schreef:Ik ga nu eerst proberen iets voor dat klitteband te regelen, want als hij dat hele dagen om heeft, gaat dat denk ik wel erg schuren en irriteren. Iemand tips? Ik heb nog zo'n 10 centimer over ofzo.
Je zou er een lapje stof tegenaan kunnen naaien, aan de 'oogjes'kant van het klittenband dus. Iets wat niet schuurt tegen de kaak van je paard.Stacey schreef:Er zit toch elastiek onder de kaak.. Moet lukken denk ik hoorLet op dat hij niet te strak zit, want dan kan hij niet meer kauwen!!

Blackmystery schreef:ehm...? Niet aan mij denk ik. Ik heb jou niet op mijn bestel lijst staan, en ook niet op mijn 'wacht-wacht'lijst...jeeeeeeeee ze zijn binnen.
was een paar dagen weg, maar ik had al eerder gevraagt om eentje met verbaaste ogen, zijn die er nog.

trisca schreef:Ja, 1, maar die heb ik bijna al op stal verkocht..al een maat paard over

Keevagirl schreef:Graag gedaan hoor, en dat geldt voor iedereen!! enneh, die foto's!! leuk!!Dabo, ik had je al bedankt voor alle moeite, maar nogmaals hé !

Faniek schreef:Is prima!Haha geweldig
Dabo.. Blondytjuh maakt het geld vrijdag over dan krijgt ze weer geld binnen van haar loon is dat goed?

geeek schreef:Ben benieuwd naar de foto's...mijn foto's komen nog even geduld....
maar ik ben er echt super blij mee en hij staat geweldig!!!!

Dabo schreef:Ik denk dat ik het wel snapJe zou er een lapje stof tegenaan kunnen naaien, aan de 'oogjes'kant van het klittenband dus. Iets wat niet schuurt tegen de kaak van je paard.
Citaat:Er zit toch elastiek onder de kaak.. Moet lukken denk ik hoor![]()

Kijk je uit dat ze niet tegen de ogen aanzitten???