Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fransje23 schreef:Grootste probleem is natuurlijk de communicatie. De klant heeft misschien valse verwachtingen maar dingen worden ook regelmatig te mooi voorgespiegeld.
Qua prijsstelling ligt de verantwoordelijkheid daar ook grotendeels bij de eigenaar van de stal.
Als die €250 vraagt en dat kan niet uit moet die daar wat aan doen.
Dat kan door een prijsverhoging of minder service te bieden maar geef dat dan gewoon aan bij de klant.
Bij ons op stal doet iedereen veel zelf, of voor elkaar, waardoor de prijs vrij scherp kan blijven. Het is heel duidelijk wat de staleigenaar wel en niet doet, en daar zijn geen uitzonderingen op.
Citaat:Bij ons op stal doet iedereen veel zelf, of voor elkaar, waardoor de prijs vrij scherp kan blijven. Het is heel duidelijk wat de staleigenaar wel en niet doet, en daar zijn geen uitzonderingen op.
Phonix schreef:Ja, hij heet Slechte ervaringen pensioenstallen en weidegang.
In die voor eigenaren mogen allen eigenaren komen. Maar die eigenaren zitten die andere groep te verzieken en vraag zich af waarom mensen anoniem post.
Ik herken een eigenaren erin die gewoon niet de waarheid vertelt over haar stal… mocht nooit lichten aan s’avonds in de buitenbak, beschimmeld hooi, paard vergeten in molen, je moet naar kliniek als paard ziek is omdat je mag niet op erf komen na 9…:
ruitje schreef:Phonix schreef:Ja, hij heet Slechte ervaringen pensioenstallen en weidegang.
In die voor eigenaren mogen allen eigenaren komen. Maar die eigenaren zitten die andere groep te verzieken en vraag zich af waarom mensen anoniem post.
Ik herken een eigenaren erin die gewoon niet de waarheid vertelt over haar stal… mocht nooit lichten aan s’avonds in de buitenbak, beschimmeld hooi, paard vergeten in molen, je moet naar kliniek als paard ziek is omdat je mag niet op erf komen na 9…:
Je kan zeggen wat je wil, maar er is geen stalhouder die daar anoniem post.... de anonieme berichten over stallen echter, die vliegen je om de oren![]()
De groep voor pensionstalhouders gaat amper over klanten specifiek. Meer over: ' Ik heb een niet betalende klant, hoe los jij dat op.'
Wat je zegt klopt niet
_Noah schreef:Respectloos beklag doen over je Pensionstal in plaats van dingen gewoon onderling te bespreken. En alles achteloos op internet te dumpen.
Ik schrik echt van het negativisme en de uitspraken van de TS. Voel je gezegend in de luxe positie te staan om paardeneigenaar te zijn, ben je niet gelukkig, verkoop dan je paard.
Je bent verantwoordelijk voor je eigen levensgeluk en zeker ook voor het welzijn van jouw paard, niet de stal eigenaar. Je zoekt een boksbal om jouw waarschijnlijk onderliggende probleem op te botvieren.
Dus óf je neemt het heft zelf in handen en regel je zaken zelf óf verkoop je paard ga iets doen waar je echt gelukkig van wordt.
Deze stemmingmakerij en idem belachelijke facebookgroepen. Energievreters.. . Misschien ook eens een goed boek om te lezen, en wie weet herken je jezelf erin.
Phonix schreef:Ja, en waarom denk je dat mensen anoniem post?
Omdat er eigenaren zitten in die groep die soms best onbeschoft kan antwoorden op bepaalde posts.
Ik mag niet in de andere, maar in de post waar het over die groep gaat zijn er bepaalde eigenaren die niet heel lief zijn. Dus dat zet een beetje de tone. Maar als het niet zo is, chapeau.
ruitje schreef:Phonix schreef:Ja, en waarom denk je dat mensen anoniem post?
Omdat er eigenaren zitten in die groep die soms best onbeschoft kan antwoorden op bepaalde posts.
Ik mag niet in de andere, maar in de post waar het over die groep gaat zijn er bepaalde eigenaren die niet heel lief zijn. Dus dat zet een beetje de tone. Maar als het niet zo is, chapeau.
Dat is toch ook niet zo raar, dat je niet helemaal meer netjes ben als je stal anoniem zwart word gemaakt?
En het is niet zo ja, dat vertellen 2 stalhouders je net. Bedankt voor het chapeau.
Phonix schreef:ruitje schreef:Dat is toch ook niet zo raar, dat je niet helemaal meer netjes ben als je stal anoniem zwart word gemaakt?
En het is niet zo ja, dat vertellen 2 stalhouders je net. Bedankt voor het chapeau.
Maar als de feedback waar is? Maar jij kan het niet aan?
De waarheid is natuurlijk dat jij als pension eigenaar een product verkoopt. Daar mogen mensen een review over maken net zoals bij een airfryer of een auto. Toch?
meggiemeg schreef:Zag op fb een advertentie voorbij komen van een nieuwe stal. Zij bieden pakketten aan met elke een andere prijs en een daarbij behorende aantal werkzaamheden. Ik schrok wel wat het kost om een paard te stallen met 7 dagen per week naar buiten en binnen brengen en dagelijks opstrooien en 1x per week volledig leeg trekken, hoeveelheid hooi vond ik goed klinken en 2x daags krachtvoer voor 625.- per maand. Veel faciliteiten dat wel. Met dit soort bedragen is het toch niet meer op te brengen om een paard te hebben? Ik snap de prijs heel goed, je bent startende en wilt ook een boterham verdienen, zo bedoel ik het absoluut niet!
996981 schreef:meggiemeg schreef:Zag op fb een advertentie voorbij komen van een nieuwe stal. Zij bieden pakketten aan met elke een andere prijs en een daarbij behorende aantal werkzaamheden. Ik schrok wel wat het kost om een paard te stallen met 7 dagen per week naar buiten en binnen brengen en dagelijks opstrooien en 1x per week volledig leeg trekken, hoeveelheid hooi vond ik goed klinken en 2x daags krachtvoer voor 625.- per maand. Veel faciliteiten dat wel. Met dit soort bedragen is het toch niet meer op te brengen om een paard te hebben? Ik snap de prijs heel goed, je bent startende en wilt ook een boterham verdienen, zo bedoel ik het absoluut niet!
Geen kans dat ik voor dat bedrag 7 dagen in de week ging leuren met het paard van een ander. Is het veel geld? Geen twijfel. Is het in verhouding tot de arbeid en verantwoordelijkheid veel geld? Nee.