Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
) en ik strooi de stallen op/ leg het recht, veeg de poetsplaats en stenen aan.
en vervolgens doe ik nog wat poetsen en eventueel wandelen of longeren etc.
)

Daarbij is het max 5 minuten met de auto/scooter. Nu staan ze nog een paar uurtje op de wei en de rest op de kale winterwei met verharding. Als ik aan kom mest ik de boel uit, geef ik water indien nodig, ook regenwater opvang, vul ik de slowfeeder met een halve baal hooi en krachtvoer en soms doe ik nog wat zoals rijden of longeren. Mijn mini probeer ik 3x per week te logeren en mijn tinker probeer ik 1x te lessen, 1x te logeren en 2 buitenrijden. Op sommige dagen kan ik pas in de avond en zet mijn man de paarden alvast op de wei dmv poortjes open en soms mest hij alles voor me uit. Weideonderhoud doe ik meestal in het weekend, dan helpt mijn man een handje, gaat mijn zoontje mee en soms ook de de honden. Hooi halen gebeurd 1x per maand buiten het weideseizoen wat circa 4 maanden duurt. Meestal ben ik er 1x per dag, zelden 2x
Met wat die van mij alle dagen schijt...
De enige handige dagen zijn dan die van 9-13, dan kan ik in de namiddag de boel gaan onveilig maken.