Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Solleke_Noah schreef:Hier ook enorm nat.
Mag 'k zo nieuwsgierig zijn, hebben jullie foto's van hoe het nu bij jullie allemaal is? Ik zal vanavond ook foto's proberen nemen van de huidige toestand. We zijn volop bezig met ontwerpen om onze plek hier en daar droger in te richten en ben wel benieuwd hoe alle aan-huis-plekken zich houden met dit water. En wat dus werkt en wat minder goed werkt!
Ontsnappende paarden zijn echt een nachtmerrie. Ons huidige huis is volledig omheind, dus zelfs als ze uit de wei ontsnappen, blijven ze op ons terrein. Dat slaapt 's nachts voor mij een stuk relaxter
                                                         Solleke_Noah schreef:Hier ook enorm nat.
Mag 'k zo nieuwsgierig zijn, hebben jullie foto's van hoe het nu bij jullie allemaal is? Ik zal vanavond ook foto's proberen nemen van de huidige toestand. We zijn volop bezig met ontwerpen om onze plek hier en daar droger in te richten en ben wel benieuwd hoe alle aan-huis-plekken zich houden met dit water. En wat dus werkt en wat minder goed werkt!
Ontsnappende paarden zijn echt een nachtmerrie. Ons huidige huis is volledig omheind, dus zelfs als ze uit de wei ontsnappen, blijven ze op ons terrein. Dat slaapt 's nachts voor mij een stuk relaxter

)

) echt spannend om de paarden alleen te laten... Dat was toen in de periode dat er heel veel te doen was om de paardenbeul(en). Ik zat toen ook nog in een groepsapp waar iedereen elkaar helemaal de kop gek maakte hierover. Had ze net aan huis, en had vanaf het eerste moment het gevoel dat ik ze aan de goden overgeleverd had... Vreselijke tijd, superslechte nachten. Al met al dikke stress toen. Nu sta ik daar véél relaxter in. Ben al een hele tijd geleden uit de groepsapp gestapt en heb voor mezelf besloten dat dit is wat het is. Was zó klaar met alle stress en gedoe. Slaap prima (behalve echt zware storm vind ik nog wel spannend) en kijk zeker niet meer elk kwartier op de camera's. Ik vind 's nachts buiten dan weer relaxter, dan op stal. Ieder zo zn ding.