BloemBloem schreef:Welke tondeuse kan ik daar het beste voor gebruiken?
Heb zelf een sectolin erg blij mee maar een andere kan ook makkelijk
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BloemBloem schreef:Is hier iemand in de buurt van Noordwijk die mij een keer
zou willen laten zien hoe ik het beste de benen op kan scheren?
kwii schreef:Ik vind benen opscheren wel erg netjes. Mijn pony staat nu nog 24/7 buiten. Merken jullie daar verschil in, bijvoorbeeld gevoeligheid voor mok?
TerraHowrse schreef:Ik denk dat ik dat action scheerding maar eens uitprobeer, voor die prijs. Heb nu alleen een huge ding van weet ik veel hoeveel kilo waarmee we altijd het hele paard doen.
hoe doen jullie de baard, ook tegen de richting in? Ben bang dat je dat teveel ziet bij de mijne want die heeft zoveel haar op dr hoofd, een soort wintervacht eroverheen niet normaal.
Citaat:Tipje; Houd de Lidl in de gaten, die verkoopt regelmatig de Zoofari, wit met zwart... TOP ding! Die heb ik al 4 jaar ofzo en nu begint hij het lastig te krijgen... Maargoed, heb er 2 keer een hele shetlander mee geschoren en verder oren, benen, kaak, 3e oor etc
TerraHowrse schreef:Heb 7 euro betaald. Super ding! Derde oor gedaan, kootholtes (sokken laat ik zitten) en de kroonranden. Ging echt heel makkelijk! Maakt ook niet veel lawaai dus makkelijk voor paarden die daar niet zo van houden.
Er zit een soort kam boven die je los kan klikken, eerst met geprobeerd, zonder is 10 keer makkelijker. Aanrader!