Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Geryon schreef:Nou voor 2 euro per meter vind ik bijna geen vloerbedekking. Dus als het een beetje goed bruikbaar is (dik enz.) lijkt het me wel te doen.
WilliamsO2 schreef:Geryon schreef:Nou voor 2 euro per meter vind ik bijna geen vloerbedekking. Dus als het een beetje goed bruikbaar is (dik enz.) lijkt het me wel te doen.
Hmm, nou ik was zelf nog niet direct overtuigd toen ik dat tapijt zag dat als je daar paarden op zet het lang mee gaat. Ook zonde als je het eventueel wel neemt en het redelijk snel kapot gaat.![]()
Ik blijf aankomende week nog even verder zoeken!
Geryon schreef:WilliamsO2 schreef:Hmm, nou ik was zelf nog niet direct overtuigd toen ik dat tapijt zag dat als je daar paarden op zet het lang mee gaat. Ook zonde als je het eventueel wel neemt en het redelijk snel kapot gaat.![]()
Ik blijf aankomende week nog even verder zoeken!
Je bent een topper dat je voor ons ook zou willen regelen!
DubbelDun schreef:WilliamsO2 schreef:Wellicht dat sommige ook bang zijn dat het toch nog op de markt raakt tegen een goedkopere prijs dan dat zij het aanbieden, maar dat moet ik dan allemaal even overleggen
Als ze hier helpen om het in de paddock op het zand te leggen is het daarna meteen niet meer verkoopbaar
DubbelDun schreef:Zó ziet mijn PP-gang er momenteel uit nadat ie een dikke maand dicht is gegaan vanwege eikels, beukenootjes en blad... het gras is een bonus die ik er gratis bij krijg
[ Afbeelding ]
In detail krijg je dan dit...
[ Afbeelding ]
En zó hoort het er uit te zien...
[ Afbeelding ]
En allemaal dank zij dit... en ook dat blad komt er nog af
[ Afbeelding ]
De bomen bedoel ik dan, het net wat op het gras ligt is om de nootjes en blad daar op te vangen zodat ik het er hopelijk makkelijk vanaf krijg.
Na een uurtje door buffelen en 12 volle kruiwagens is het weer netjes, dus WilliamsO2 kom maar op met die vloerbedekking, dan ga ik dat hele stuk beleggen. Dat scheelt aanzienlijk in grasgroei en het maakt het vegen/harken een stuk makkelijker.
Overigens kun je langs de randen goed zien hoe de vloerbedekking er bij ligt; mooi vlak/begaanbaar weinig gras (wel wat mos) en iets zand.