Ongewenste bezoeker bij de weide, wat nu?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sylbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 20:47

ThreeFingers schreef:
Die gedachte had ik ook al...maar TS had daar verder niet op gereageerd.
Als ze een beveiliger moet gaan huren word het wel duur.

ja idd, zag het ook, vandaar dat ik hem nog een keer had ''ge-quote'', misschien dat TS eroverheen heeft gelezen oid.
Geen idee hoeveel diegene hier voor vraagt, als het geen al te belachelijk hoog bedrag is kan dat het waard zijn, denk ik dan maar. Al kost alles nu ook al heel veel natuurlijk, vervelende situatie...

nina023

Re: Ongewenste bezoeker bij de weide, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 21:31

Pfff sterkte! Wat vreselijk om je niet veilig te voelen in je eigen huis :(:)
Hopelijk is het vanavond rustig gebleven.

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 21:57

Pfff ben benieuwd hoe het er gaat, zal die engerd er nu weer aankomen? Ik hoop zo voor je dat jullie nu niet voor niks op je posten zitten!

Benita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 22:42

Ik ben een meelezer vanaf het begin, maar heb nooit gereageerd. Ik vind het heel erg wat er gebeurd en ik hoop dat het snel opgelost zal worden.

Maar ben ik de enige die het allemaal wat vreemd vind? Ik twijfel niet aan jouw verhaal hoor, maar de personen die bij jou "inbreken" hebben volgens mij geen kwaad in de zin. Ze willen juist gezien worden, ze komen nl. op tijdstippen waarop een normale inbreker niet op pad gaat en ze hebben je paarden nog niet iets ernstig aangedaan, alleen een beetje nerveus gemaakt door hun aanwezigheid. Ze zijn wel binnen geweest, maar hebben niets meegenomen, alleen iets achtergelaten.

Ik heb het idee dat ze jou en je familie angst willen aanjagen om wat voor reden dan ook. Het is een huurhuis, misschien wil de verhuurder van jullie af, of zit er iemand anders te azen op jullie plekje?

dolce_gucci

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 22:52

Jeetje wat raar zeg! Lijkt wel of iemand het leuk vind deze paarden bang te maken of de stuipen op het lijf te jagen. Ik zou zeker naar de wijkagent gaan! Misschien als je schrikdraad hebt nog meer draadjes spannen en daar ook stroom op zetten. Maar dat kost natuurlijk ook veel meer.. Echt verschrikkelijk dat je je paarden niet eens buiten kan laten staan... Veel sterkte

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 22:57

Hé! Ik zou zo graag helpen en komen posten maar helaas geen rijbewijs (en stiekem ook een dikke scheiterd bij zulke enge verhalen)

Word steeds griezeliger! Hoop dat de politie je snel komt versterken of dat die gekken weg blijven!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 23:31

Benita schreef:
Ik ben een meelezer vanaf het begin, maar heb nooit gereageerd. Ik vind het heel erg wat er gebeurd en ik hoop dat het snel opgelost zal worden.

Maar ben ik de enige die het allemaal wat vreemd vind? Ik twijfel niet aan jouw verhaal hoor, maar de personen die bij jou "inbreken" hebben volgens mij geen kwaad in de zin. Ze willen juist gezien worden, ze komen nl. op tijdstippen waarop een normale inbreker niet op pad gaat en ze hebben je paarden nog niet iets ernstig aangedaan, alleen een beetje nerveus gemaakt door hun aanwezigheid. Ze zijn wel binnen geweest, maar hebben niets meegenomen, alleen iets achtergelaten.

Ik heb het idee dat ze jou en je familie angst willen aanjagen om wat voor reden dan ook. Het is een huurhuis, misschien wil de verhuurder van jullie af, of zit er iemand anders te azen op jullie plekje?

Aan zoiets begin ik ook langzamerhand te denken. Als iemand iets kwaads van plan is, doet die dat wanneer iedereen slaapt, niet in de avond. :n

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 23:35

Sylbana schreef:
ThreeFingers schreef:
Die gedachte had ik ook al...maar TS had daar verder niet op gereageerd.
Als ze een beveiliger moet gaan huren word het wel duur.

ja idd, zag het ook, vandaar dat ik hem nog een keer had ''ge-quote'', misschien dat TS eroverheen heeft gelezen oid.
Geen idee hoeveel diegene hier voor vraagt, als het geen al te belachelijk hoog bedrag is kan dat het waard zijn, denk ik dan maar. Al kost alles nu ook al heel veel natuurlijk, vervelende situatie...

Ik ken wel wat beveiligers. Maar niet in Goningen.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 23:52

beveiliger inhuren en de zaak misschien opgelost krijgen lijkt me nog altijd goedkoper dan 4 paarden in pension zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 23:52

Och jemig TS wat een rot situatie. Ik hoop echt dat er snel een goed einde komt voor jullie :(:)
Succes en sterkte!

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 00:17

Wat een rot situatie.

Raar idee misschien hoor.
Maar heb je een helmcamera die je steeds aan kunt zetten als je naar de paarden gaat?

Als er niets bijzonders is dan wis je t filmpje. En anders heb je beeld materiaal zonder eerst je telefoon / camera erbij te moeten pakken.

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 00:19

Ik heb het hele topic doorgelezen, en man,
TS, wat heb ik respect voor je.
Kop op, het gaat goed komen!

dejong_wever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 07:39

Vroeg mij af hoe het gegaan is.. Had opeens een helder licht, kun je het Alfa College niet bellen voor beveiliging? Voor hun is het een "leuke en uitdagende" opdracht?

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 07:52

Je gaat toch geen studenten daar loslaten, stel je voor wat er daar kan gebeuren O.o

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 08:32

Dat is idd studenten blootstellen aan direct gevaar. Denk niet dat dat slim is

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 08:53

En..gisteravond nog iets gezien?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 09:07

xEmily schreef:
Je gaat toch geen studenten daar loslaten, stel je voor wat er daar kan gebeuren O.o

Naja ze doen wel de opleiding dus kunnen altijd met dat soort situaties in aanraking komen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 09:08

Neem maar van mij aan dat het Alfa-college daar niet aan gaat meewerken ;)

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 09:42

Ik zou het wel serieus nemen,tegenwoordig gebeuren de naarste dingen op klaarlichte dag! :\
Dat soort mensen is nergens bang voor,dat zie je wel in het verhaal van ts.
Zulke figuren gewoon even stevig aanpakken als ze naar gewone woorden niet willen luisteren dat is de taal van tegenwoordig (helaas)
Nederland is gewoon aan het verloederen,waar je ook woont. -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:13

Sommige mensen kunnen echt niet normaal doen, dit vind ik rond uit onbeschoft! Ik denk dat ze TS eig gewoon bang willen maken en niet zo zeer iets aan willen doen, want anders was dat allang gebeurd.

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:20

Dat zou ik niet zeggen. Soms gaat het van kwaad tot erger. Hoop dat de ts er snel vanaf is en het relatief onschuldig blijkt te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:22

Batlow schreef:
Dat is idd studenten blootstellen aan direct gevaar. Denk niet dat dat slim is

Die studenten zijn verplicht het eerste jaar zoveel evenement uren te draaien. Maar dit is geen evenement. Daarnaast lijkt het mij idd niet verstandig. Spreek uit ervaring.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:34

Maar een groep studenten die hier voor leren is dus uit den boze, maar een groep bokkers (meeste vrouwelijk) is wel een goed idee?

Ik zou best willen helpen als ik vervoer vanuit Friesland heb, maar aan de andere kant denk ik wat moet ik beginnen tegen een man van 1.90? Ook al ben je samen, daar kan je niet tegenop dus ik vraag me af of het wel zo verstandig is..

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-14 10:38

Gisteravond en vanacht niks waargenomen. Onze hond was ook relaxt.

Met oog op dat het vreemd is, wat uiteraard klopt, het is gewoonweg bizar, wordt er toch wel gedacht aan diefstal van de paarden.
Een welke een goed voorbereide organisatie vereist, waar sommige dieven wel rustig een paar weken voor uittrekken. Ze gaan onze routine na, wanneer wordt er gevoerd, wanneer staan ze binnen, wanneer doen we dit en dat, wat zijn de plaatsen om er uit te komen etc en helaas, wat vreselijk achterlijk is maar vaak voorkomt; vertrouwd raken met de paarden. Dit, zodat ze makkelijker meegaan als het zover is. Gebeurd schijnbaar vaker dan we denken, helemaal als er meerdere paarden in het spel zijn.
Dus momenteel is dit hoofdtherorie 1 en daar sta ik zelf ook achter.

Ik heb voor komend weekend nog meer maatregelen getroffen, maar ga liever niet in op welke. Hopelijk vangen we die smeerlappen op heterdaad.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-14 10:42

Duimen maar! Ik hoop voor je dat dit snel stopt.