Citaat:Daar wordt mijn paard pas chagrijnig van...
Anders het baasje wel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
little_king schreef:quir
dat zijn pas winters, maar je woonplaats zegt: niet in Nederland.
gelukkig maar.
Mizora schreef:Klinkt als eens Scandinavisch land. Zweden, Noorwegen, Denemarken?
Vanaf morgen weer echte dooi. Vandaag net boven vriespunt even maar vanaf morgen gaat de temperatuur flink omhoog. Weer in 5 dagen van een minimum temperatuur van -8°C, naar een temperatuur van 11/12°C. Dan blijft alleen de 0gr deken er nog opliggen vanwege de aanhoudende regen.
_Lorette_ schreef:[ Video ]
Hierom wil ik ze niet binnen laten. Dan krijg ik iets teveel gespook als ik ze WEL naar buiten doe. En ik voel er al helemaal niets voor om dit onder het zadel te hebben.
Hierom wil ik ze niet binnen laten. Dan krijg ik iets teveel gespook als ik ze WEL naar buiten doe. En ik voel er al helemaal niets voor om dit onder het zadel te hebben.
tamaramt schreef:Voor mij dus een reden om ze eerst te rijden en los te gooien in de binnenbak want wil niet dat ze dit buiten op de bevroren grond in de sneeuw met haar vierkant beslag doet. Dan zou ik pas echt bang zijn voor blessures.