Hoe krijg ik,op een nette manier, mijn omheining terug.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Hoe krijg ik,op een nette manier, mijn omheining terug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:08

Zosja je hebt blijkbaar niet door dat jijzelf steeds ervoor zorgt dat dit topic weer gaat leven en dat er gezeur komt.. Als je niet meer post is iedereen er snel klaar mee en zakt het topic weg :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 13:09

Nou niet van mijn kant uit,ik ben helemaal klaar.Dat zoeken zosja en de ander maar uit.
Van mij mag dit topic op slot.

Idd. capopjekop

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:11

*pakt bak popcorn*
Laatst bijgewerkt door Kiwipitje op 02-10-12 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:12

Als het topic op slot gaat, komt dan het vervolg 'Hoe krijg ik, op een nette manier, mijn kruiwagen terug?'. :)

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:13

*pakt ook een bak popcorn*

Even serieus, waarom wordt dat hier op een forum besproken, bel mekaar even lekker ofzo.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:15

Dat vraag ik me dus ook af. Bel elkaar even, dan kom je er vaak ook beter uit dan op een forum verwijten te maken.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:16

Tiffany schreef:

Even serieus, waarom wordt dat hier op een forum besproken, bel mekaar even lekker ofzo.

Vind het ook bijzonder grappig dat het modteam wat altijd staat te trappelen om in te grijpen, dit niet doet :n hadden ze direct moeten doen.
Uitvechten van een persoonlijke vete mag niet op Bokt, maar dit laten ze wel weer toe :n onbegrijpelijk :n

Als alle betrokkenen zich nu eens als een volwassen persoon gaan gedragen, de eer aan zichzelf houden en stoppen met dat kinderachtige gedoen, dan bloedt het topic vanzelf dood.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:19

@Evelli, de insteek van de TS was niet om wat uit te vechten. Ze wou tips en advies.
Dat een andere partij zich in het topic mengt, waardoor deze soap is ontstaan, is in mijn ogen niet het doel van de TS geweest.
Dus ingrijpen door het modteam in het begin, is volgens mij niet nodig geweest.
Nu mag er wel even na gekeken worden :Y).

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:20

Ja of niet. Was van plan het vanavond eens in z'n geheel smakelijk door te lezen. Nieuwe ontwikkelingen zijn natuurlijk altijd welkom :Y)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:23

Tja kiwipitje, ik wacht ook nog het verhaal van de kruiwagen af :Y). Van wie zou de kruiwagen zijn, en wie gaat er uiteindelijk mee vandoor?
Dat noemen ze bij soapserie's toch een cliffhanger? Dat ze het spannend maken zodat je de rest van het verhaal wil weten :+?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:26

Mjetterd schreef:
@Evelli, de insteek van de TS was niet om wat uit te vechten. Ze wou tips en advies.
Dat een andere partij zich in het topic mengt, waardoor deze soap is ontstaan, is in mijn ogen niet het doel van de TS geweest.
Dus ingrijpen door het modteam in het begin, is volgens mij niet nodig geweest.
Nu mag er wel even na gekeken worden :Y).

Of ze het van plan was of niet. TS gaat er wel op in, komt een kennis van de TS zich er ook mee bemoeien, de tegenpartij voelt zich geroepen om alles en nog wat te verdedigen.
Dat noem ik uitvechten van een vete en dat mag niet op bokt. Moeten ze het nu niet ineens gaan toestaan :n

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 13:51

Vanaf dag 1 al een stipje op dit topic... Het helpt me nu ik in de ziektewet zit de dag door.

Even serieus, ik heb nog nooit zo'n stelletje kleuters bij elkaar gezien... Alleen maar vingertje wijzen en roepen wat de ander wel niet fout doet/heeft gedaan...
Volgens mij is het nu wel klaar, geef elkaar een hand en ga als volwassenen uit elkaar. Laat je toch niet zo verschrikkelijk kennen.

Succes in ieder geval en hopelijk kan iedereen het nu achter zich laten...

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 14:03

Evelli schreef:
Tiffany schreef:

Vind het ook bijzonder grappig dat het modteam wat altijd staat te trappelen om in te grijpen, dit niet doet :n hadden ze direct moeten doen.
Uitvechten van een persoonlijke vete mag niet op Bokt, maar dit laten ze wel weer toe :n onbegrijpelijk :n

Als alle betrokkenen zich nu eens als een volwassen persoon gaan gedragen, de eer aan zichzelf houden en stoppen met dat kinderachtige gedoen, dan bloedt het topic vanzelf dood.

Ja maar ik moet het die L nageven: hoewel die ook op bokt zit heeft ze zich niet gemengd in dit topic :D

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 14:05

Misschien is L. niet eens actief op bokt :).

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 14:12

Heb dit topic min of meer gevolgd. Ben verbaasd over de gang van zaken en vooral over de rol van Zosja24. Ik heb de indruk dat Zosja24 zich er op een dusdanige manier mee heeft bemoeid dat het in plaats van makkelijker alleen maar moeilijker en complexer is geworden. Ik vind het bovendien vreemd dat L. - vooropgesteld dat ze hier actief is - een kind namens haar laat spreken en niet zelf reageert.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 14:26

L. zit geloof ik wel op bokt.
Maar goed, zowel TS als Zosja zijn alles behalve slim geweest om het hier uit te vechten.
Wees in het vervolg toch volwassen en ga face to face om de tafel. Dat scheelt echt bakken met misverstanden.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 14:27

En om antwoord te geven op de topictitel.
Niet zo :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 14:52

Deze Soap is wel beter als goede tijden slechte tijden ja!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 14:52

Scheelt dat je er zelf een rol in speelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 14:56

Hmm even voor Jullie... met Zosja valt er zeker wel te praten! Alleen word die door L helemaal meegesleurd omdat ze afhankelijk is van haar.

Gisteren zijn er een paar dingen voor gevallen... Waar mijn bek bij open viel als ik normaal wat aan L vroeg of haar iets voor stelde.. Zosja zei niks en kwam ook niet voor ons op ofso...

Ze wilden zo graag van dit gezeur af maar op de manier waar op alles gebeurd is vind ik het gewoon niet netjes! Voor al van L. haar kant niet...

Ze is tevens niet actief op bokt... Ze heeft te topic wel gelezen maar ze voelt zich te goed om te reageren...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:00

Hou nou eens op met het vingertje wijzen! Het heeft helemaal geen zin.
Alles wat je nu weer neerzet weten we al, topic bestaat inmiddels uit 21 bladzijdes gewijs, gezeik en geruzie.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:01

of ze is verstandig.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 15:51

Ik heb al om een slotje gevraagd,tis klaar dus topic kan op slot.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 16:01

macholoverr schreef:
Hmm even voor Jullie... met Zosja valt er zeker wel te praten! Alleen word die door L helemaal meegesleurd omdat ze afhankelijk is van haar.

Dan wordt het tijd dat Zosja volwassen wordt en voor haar eigen mening opkomt en niet met L meepraat of met TS.
Want dat is wel wat ze in dit topic de hele tijd heeft gedaan.
In het topic neemt ze het op voor L, maar TS en jij zeggen dan weet dat ze het niet zo bedoelt.

Hypocriet noem ik dat.

Heb trouwens smakelijk gelachen om de laatste 15 pagina's :')

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 17:05

als er nu nog een kruiwagen stond dan is dat natuurlijk ook fout, die had al lang weg kunnen zijn en mee naar de stal waar de paarden nu staan.
macholoverr het is wel zo dat er nog een kruiwagen stond toen ik de schuilstal heb afgebroken met mijn vriend samen, daar hadden we alle schroeven in verzameld :P
er lag verder nog 1 balk in de grond en inderdaad een hekje van een schuilstal wat kon blijven staan omdat er evt misshcien wel een kleiner stalletje aangevraagd kon worden ( wat later niet zo bleek te zijn) het grootste gedeelte van het hout wat wij konden tillen en de damwandplaten heb ik allemaal meegenomen.
kan me niet meer herinneren of er toen al plastic e.d in de wei lag, wel wat spulletjes die nog in een kast stonden maar die heeft yvonne geloof ik meegenomen toendertijd.

denk dat het nu wel klaar is, alles is duidelijk.
linda heeft de wei nu gehuurd en is er dus mee akoord gegaan hoe het was, als het echt zo erg is hadden jullie dat aan moeten geven bij de verhuurder dat de situatie zo niet acceptabel is, en niet veilig om nu te verhuren. dat jullie het willen huren maar zodra het veilig/gemaaid en schoon is.

daarnaast nog steeds ongelovelijk dat er door word gegaan op het hekwerk, iedere wei die verhuurd word zal niet compleet afgezet zijn met nette palen en 3 draden schrikdraad, iedere boer die verhuurd hier verhuurd het kaal, of met palen die sowieso al omliggen door het rot wat erin zit.

denk dat het slotje nu snel komt, hoop dat er ook nog als volwassen mensen over de kruiwagen gepraat kan worden, echt jammer dat het weer een staartje krijgt nadat alles netjes is geregeld