Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Tja , mensen die slecht met andere mensen , kinderen of dieren om gaan die staan over het algemeen NOOIT te wachten op andermans bemoeienis
pmarena schreef:Lovely schreef:pmarena, ik vind jou echt een beetje verblind door een bepaald stug idee dat je jezelf voorhoudt en ook nog eens bij anderen wilt doordrukken. Of drammen zoals je het zelf noemt.
Ik ben inderdaad verblind door het idee dat een paard de hele dag ophokken of op een natte wei zetten of een andere slechte situatie ècht niet kan , en wil anderen daar ook graag van overtuigen ja , dat klopt
pmarena schreef:Ik sla echt niet ECHT WEL door in mijn opvattingen , voor mijn eigen dieren ben ik veel veeleisender qua huisvesting dan voor andermans dieren, maar als je het al te veel gevraagd vind om voor je paard een plekje te regelen waar ze fijn binnen èn fijn buiten kunnen staan en veel vrije beweging en iets van een sociaal leven hebben naast het werk dat ze voor jou doen, waarom begin je dan aan een paard vraag ik me af Hoe bedoel je, ik sla niet door.... Koop dan een crossfiets of ga turnen o.i.d. om je sportdroom mee na te leven maar val dat dier er niet mee lastig als je hem naast het werk voor jou geen eigen leven gunt. Hoe bedoel je, ik sla niet door... Het is EERST paard en daarnaast dan eventueel nog iemands sportartikel. Hehe, we zijn het ergens over eens...
pmarena schreef:Oef , dat is gewoon alles aangrijpen om even lekker te schoppen
Ik kan me voorstellen dat het een beetje vreemd over kan komen , maar je hebt toch een hele goede uitleg er voor , daar kan niemand toch met goed fatsoen iets tegenin brengen
Yamcha schreef:pmarena schreef:Oef , dat is gewoon alles aangrijpen om even lekker te schoppen
Ik kan me voorstellen dat het een beetje vreemd over kan komen , maar je hebt toch een hele goede uitleg er voor , daar kan niemand toch met goed fatsoen iets tegenin brengen
Goed fatsoen is een zeldzaam goed in NL, zo blijkt, helaas......
Ja, dat heeft me dan ook heel zeer gedaan...... zo zeer dat ik er alleen maar om kon huilen, ik was te verbijsterd en te gekwetst om op wat voor manier dan ook te reageren......
Overigens was het geloof ik niet eens om te schoppen, volgens haar was het het ultieme bewijs dat ze gelijk had....... nu, ik kan je vertellen, dan sta je echt met je mond vol tanden...... maar je kunt echt alles zó draaien dat je altijd gelijk hebt.......
pmarena schreef:Vind het alleen jammer dat je me steeds aan moet vallen op mijn mening / reacties , maarja als je dat nodig hebt , be my guest , leef je uit , hopelijk helpt het je in je frustratie
pmarena schreef:Volgens mij moet je nog een paar mooie posts plaatsen joenohoe , ik proef nog genoeg frustratie Je eigen frustraties denk ik
Komop je kan het , gooi het er uit , spit het topic nog eens door , pik er nog wat stukjes uit die ik geplaatst heb en die je door half lezen zo kunt verdraaien dat ze in je straatje passen en ga nog even lekker verder met hakken , neem je tijd Ik ben jou niet, dus dat doe ik niet...
Ik neem je driftbuien toch niet serieus door je lukrake geschop dus ik kan het hebben Je krijgt terug wat je geeft, wie kaatst kan de bal verwachten enzo... En let op wat Lovely zei.
Mocht je nog serieuze vragen of discussieonderwerpen hebben dan ga ik er wel weer op in , goed ? Nee dank je wel, iemand die een plaat beton voor dr hoofd heeft kun je niet mee discussieren en dat geldt voor jou dussssssssss
Geldt ook voor Lovely Voel je je nu een klein beetje G.d dat je dit soort dingen zegt ??? Jammer dat je het zo op de persoon speelt en dat je zo keihard oordeelt over wie het dan ook is die een andere mening heeft dan jij of het anders ziet dan jij.