Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
PattyOosten schreef:Nou scoxxx, ik daag je bij deze uit om dat voor mij te vinden. En ik heb geen heli, dus wel graag op fietsafstand
trisca schreef:Heb het topic doorgelezen tot pagina 13 en wil de vraag eigenlijk eens andersom stellen![]()
Ik heb hier een stal met eventueel een plekje voor pension en wil graag weten wat een reeele prijs is momenteel![]()
Ik heb hier de volgende voorzieningen:
- super gedraineerde 20x 60 rijbak (buiten)
- zeer goede verlichting (6 lampen)
- longeercirkel (buiten)
- zadelkasten
- opzadelplaats met warm water
- dagelijks weidegang en paarden worden aan de hand naar buiten gezet (ook in de winter)
- grote parkeerplaats
- stapmolen
- hooi en stro van goede kwaliteit
- sportbrok en muslie
- hoefsmid en enten kan in overleg groepsgebonden plaatsvinden
- zeer goede uitrijmogelijkheden
- kleinschalig in Drenthe
, maar vlgs mij zou je eigen boekhouder daar een heel goed advies in kunnen geven: kosten - baten in kaart brengen et voila een reeele prijs. trisca schreef:Heb het topic doorgelezen tot pagina 13 en wil de vraag eigenlijk eens andersom stellen![]()
Ik heb hier een stal met eventueel een plekje voor pension en wil graag weten wat een reeele prijs is momenteel![]()
Ik heb hier de volgende voorzieningen:
- super gedraineerde 20x 60 rijbak (buiten)
- zeer goede verlichting (6 lampen)
- longeercirkel (buiten)
- zadelkasten
- opzadelplaats met warm water
- dagelijks weidegang en paarden worden aan de hand naar buiten gezet (ook in de winter)
- grote parkeerplaats
- stapmolen
- hooi en stro van goede kwaliteit
- sportbrok en muslie
- hoefsmid en enten kan in overleg groepsgebonden plaatsvinden
- zeer goede uitrijmogelijkheden
- kleinschalig in Drenthe
Lara_Silver schreef:Ik denk dat jullie dan nog geluk hebben! Hier betaal je voor een gemiddeld volpension omgerekend zo'n 500 euro/maand.
. Voor een volpensionstal met alle luxe facileiten betaal je gemid. vanaf 275,00 tot max 310,00. Vond dat eigenlijk al veel
maar dat scheelt nog zo'n 200,00 met jullie
.Raar eigenlijk, toch
??? zelfde beesten, zelfde faciliteiten en basisbenodigheden en dan nog zo'n verschil
Evelienepien schreef:Lara_Silver schreef:Ik denk dat jullie dan nog geluk hebben! Hier betaal je voor een gemiddeld volpension omgerekend zo'n 500 euro/maand.
Poeh! nee, dat soort prijzen zijn er (volgens mij) hier in de buurt niet. Voor een volpensionstal met alle luxe facileiten betaal je gemid. vanaf 275,00 tot max 310,00. Vond dat eigenlijk al veel
maar dat scheelt nog zo'n 200,00 met jullie
.Raar eigenlijk, toch
??? zelfde beesten, zelfde faciliteiten en basisbenodigheden en dan nog zo'n verschil

PattyOosten schreef:Maar in Amsterdam is niet zoveel weiland, en al helemaal niet met een buurman die een fatsoenlijke Agterberg bodem heeft. Als dat er al is, kost dat hoogstwaarschijnlijk meer dan een vijftig euro per maand (aangezien je daar in Amsterdam net twee dagen je auto voor kunt parkeren).
Evelienepien schreef:. Voor een volpensionstal met alle luxe facileiten betaal je gemid. vanaf 275,00 tot max 310,00. Vond dat eigenlijk al veelmaar dat scheelt nog zo'n 200,00 met jullie
.Raar eigenlijk, toch
Lowara schreef:moet je om te kunnen rijden dan een agterberg bodem in je bak liggen?
wij hebben gewoon "dumpzand" erin liggen, en behalve met zware vorst, is de bak in elke weersomstandigheid perfect te rijden.
lijkt mij dat meer mensen neutrale bakken hebben zonder zo'n dure bodem van 20.000 euro erin
scoxxx schreef:Evelienepien schreef:. Voor een volpensionstal met alle luxe facileiten betaal je gemid. vanaf 275,00 tot max 310,00. Vond dat eigenlijk al veelmaar dat scheelt nog zo'n 200,00 met jullie
.Raar eigenlijk, toch
In Amsterdam koop ik voor 2 ton een redelijk appartementje, in the middle of nowhere koop ik voor 2 ton een losstaande riante villa.
Wil ik een appartementje in the middle of nowhere, betaal ik 1 ton en heb ik ook 50% minder maandelijkse lasten. Er vanuitgaande dat er uberhaupt appartementjes zijn in the middle of nowhere ;-)
!
Weet niet waar jouw middle of nowwhere is???
???
euro komen brengen.......dit ervaarde ik niet in Brabant, ook prima hooi, maar niet zo belachelijke prijzen als ze in Gelderland vragen....