Ninx schreef:Ik vind het, Utixo, geen verstandige zet een pensionstal te beginnen wanneer je de basisvoorzieningen niet goed voor elkaar hebt... weide en/ of ruime paddocks zijn geen luxe maar een noodzakelijkheid.
Citaat:
Toch zal het er goed (genoeg) uitgezien hebben anders had ze er geen pensionstal van kunnen maken want dan had ze geen klanten gehad

Citaat:
Jammer genoeg zijn er ook nog altijd mensen die niet te veel neer willen tellen, en hun paarden dus gerust willen stallen zonder weide of andere voorzieningen die opzich heel normaal zijn.
En jammer genoeg zijn er mensen die denken overal weet van te hebben, zonder hier in de buurt bekend te zijn. Het is geen kwestie van niet willen betalen!!!!! Het is een kwestie dat het er gewoon simpel niet is!
Dit was al een pensionstal, ZONDER wei. Dit is erbij gekomen, dankzij pensioneigenaresse. Bij ons in de buurt is er gewoon geen mogelijkheid om wei te krijgen.
Hier in ZH (omg. DenHaag) is alles volgebouwd....
Maar misschien is het een idee om allemaal richting jou te gaan verhuizen? Is daar ook geen plek meer voor weidegang, want dan staat daar mijn huis op
Verder is het beter om niet meer te reageren denk ik, dit blijft een gebed zonder end