Hoe zijn jullie aan jullie stalling gekomen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

Re: Hoe zijn jullie aan jullie stalling gekomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:47

N.a.v. een topic op bokt Lachen

Noa_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 21:38

Met een vriendin alle stallen in de omgeving gaan bekijken. Toen er goed over nagedacht welke mij het meest bevielen. Eerst op een stal gestaan, maar na nader inzien naar een stal verhuisd die dichterbij mijn huis staat. Van die 2e stal had ik ook al verhalen gehoord van een andere vriendin.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 14:58

ik sta bij kennisen van mij,en ben de enigste pensionklant Haha!
heb vroeger(15 jaar geleden) een paard voor hun gereden,toen ik mijn paard kocht(7jaar geleden)mocht ik haar bij hun stallen.
ze hebben zelf 1 haflinger merrie en haar zoon is nu 1jaar,en er staat bij de jaarling nog een haflinger hengst van anderhalf.
ik verzorg ze allemaal mee,dat was de afspraak toen ik daar kwam staan,moet echt alles zelf doen,smorgens voeren en buiten zetten,stallen mesten en savonds weer binnen zetten. heb daar 4 stallen en 3 hele grote weilanden.
maar geen (binnen)bak.ik moet ongeveer een kleine 10 minuten stappen om bij de (binnen)bak te komen van de rijvereniging waar ik lid ben,heb er een sleutel van en kan rijden wanneer ik maar wil.
ik sta er bijna voor niks,moet er wel veel voor doen,maar zou het niet anders willen.
doe dit zo nu al 7 jaar en bevalt super,heb alles zelf in de hand,hoop er nog lang te mogen blijven.

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 15:01

Via mijn instructrice zij geeft daat al een tijdje les en aangezien dat ik opzoek was naar andere stalling. Ben ik daar een keer wezen kijken en het beviel me meteen goed Lachen

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 15:02

Ik reed eerst op die manege zo'n 8 jaar lang al.
En toen ik me eigen paard mocht, toen was de keuze snel gevallen op die manege. Haha!

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 15:07

Mijn huidige stal heb ik gevonden via een advertentie op marktplaats.
De stal waar ik daarvoor stond, ben ik gewoon eens langsgegaan. Toen ik een nieuw plekje zocht, ben ik in het weekend eens een heleboel stallen in mijn omgeving af gegaan om te kijken. De adressen die ik toen had, haalde ik gewoon uit de telefoongids en van internet.

Upendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 17:46

Ik werd opgebeld met de vraag of ik interesse had in een groot weiland met 3 pony's, stalling aanwezig Vork