Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Babico3 schreef:Bij ons staan er van die meisjes in de bak met poepschepjes en het moet gelijk na het poepen weggehaald worden! Zo ontzettend irritant tijdens de les! Dan rijd je met 15 paarden in een les en dan mag je ook nog eens een deel van de bak niet gebruiken omdat er mest ligt en de instructrice wordt boos als je er door heen rijdt! Sinds een halfjaar hebben wij deze bodem en eerst dacht ik dat het een grap was, dat met die poepschepjes, maar dat bleek niet zo! -_- Bij de vorige bodem mocht je het gewoon laten liggen, dat was zo fijn! Dit is echt zo vervelend, en als je dan op stal bent wordt je ook nog 9 van de 10 keer in je lurven gegrepen, of je a.u.b even mest wil helpen scheppen! NEEEE!!
Lante schreef:Ik haal ook altijd de mest uit de bak. Bij de pensionstal waar een paard van mij gestald staat ook trouwens. Kleine moeite en de bodem vaart er wel bij. Als mijn paard onder het rijden poept, dan probeer ik er niet doorheen te rijden. Ik weet wat een bak kost, heb de mijne dit jaar grondig opgeknapt met een nieuwe bodem, dat scheelt ook denk ik. Ik denk dat mensen die het zelf niet hoeven te betalen dit niet altijd beseffen. Het kost echt duizenden euro's om een bodem te vervangen die vervuild is door mest en/of rottend hooi.