Voetjes wit krijgen *tips*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

___Tessa___

Re: Voetjes wit krijgen *tips*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 07:27

met die oude groene badedas, werkt super, gebruik ik altijd voor de staart van onze haf en voor de voetjes van de KWPN'er

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 13:06

Mijn trekpaard heeft flinke witte sokken, die was ik eerst een keer met teatree shampoo, even intrekken en uitspoelen. Daarna nog een keer met betadineshampoo, als het nodig is twee keer. Dan zijn ze altijd weer stralend wit! Als ze nog nat zijn, spuit ik ze vol met equishine, hierdoor blijven ze nog een paar dagen vocht- en vuilafstotend. Als je paard aardig wat sok heeft, kan je ze op een wedstrijd of keuring ook nog met talkpoeder witter laten lijken. Bovendien ziet de sok er dan mooi vol uit!
Van soda en biotex worden de hoeven en huid erg week. Als je wekelijks benen moet wassen, is dat niet aan te raden.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:29

Groene zeep, zilvershampoo en biotex of betadineshampoo/scrub zijn dingen die goed werken.
Evt 2x gebruiken.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 21:33

Witte (wat vies is), ff poetsen, natmaken, Maizena erop, op laten drogen en dan eraf poetsen

Deden wij altijd met de hond als die weer show ging lopen. Werkt echt goed.