Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anya schreef:Even leren toon van berichten goed te lezen OoappeloO
zacharyhill schreef:Mijn schimmel merrie waste ik altijd met betadine, haar staart dan haar lijf deed ik gewoon met een zwart blokje weet niet meer hoe het heet maar kocht dit in een ruitersport zaak. Gele vlekken op haar lijf soms met biotex en na spoelen met een scheutje azijn in het spoelwater voor de zeeprestjes.
watdanhe schreef:Bleekmiddel is sowieso niet goed! De dampen die eraf komen zijn ook voor mensen schadelijk als je er teveel van inademt.
"maar het zit ook in zwembaden"
ja, sterk verdunt! Ik weet niet of jullie er last van hebben, maar als ik al een uurtje heb gezwommen dan voel ik het al in me longen hoor! Dan krijg ik pijn als ik heel diep inadem
Stel je voor dat je daarin dan helemaal gewassen wordt, onverdunt..! dat is echt geen pretje! Het is harstikke chemisch en stinkt enorm (vind ik, er zijn mensen die het lekker vinden) De geur blijft ongelooflijk lang hangen en het kan pijnlijk zijn op een gevoelige huid
Moet je eens voor de grap een druppeltje op een oud shirt doen, het verkleurt helemaal! Dat is waarschijnlijk ook de bedoeling van bleekmiddelMaar dat bewijst hoe agressief dat spul is!
Absoluut niet doen zou ik zeggen!!!