leuke naam voor een rus?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 22:51

Als het jouw niet uit zou maken dat je paard geen naam heeft, zou je het topic niet plaatsen.
En het is niet het feit dat je het topic plaatst. Het is het feit dat hetzelfde topic tweemaal gestart is, door jouw en je zus? Praten jullie dan niet met elkaar? Zal lekker worden als jullie het paard samen moeten gaan doen....Haha!

Bovendien ben ik niet de enige die het opgevallen is dat jullie de topics tweemaal plaatsen...Lips are sealed

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 23:08

nee maar jij bent 1 van de mensen die er moeilijk over doet. En als je t allemaal zo goed denkt te weten en alles zo goed leest dan moet t je ook wel opgevallen zijn dat linlovesyou mn zus niet is...
T maakt me wel uit dat mn paard geen naam heeft en daarom open ik een topic. Dat we in 5 weken geen naam kunnen vinden betekent toch niet dat we helemaal geen naam meer vinden?? Als je nou gewoon hier niet had gereageerd dan had deze topic gewoon nog ergens ver weg achterin gestaan en hadden mensen gewoon op mn ene topic gereageed. Maar goed, t ging erom dat mensen hier leuke namen neer zouden zetten, en als je er geen een weet reageer dan gewoon niet! Verder thnx voor de mensen die nog met namen komen!

linlovesyou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 23:09

Ik heb het topic geplaatst en als je goed leest Bloos dan zie je dat ik een vriendin ben! Ik had dit topic geplaatst omdat ik het zo sipjes vond voor beest dat die nog steeds geen naam had! Huilen

dus 'wij" hebben geen twee topics geplaats...
ik had er eentje geplaatst zonder dat tamara er wat van af wist!

maar omdat er niemand reageerde e het niet perse een russische naam was heeft ze het zelf nog een keer geplaatst

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 23:11

indd thnx lin
(even voor als je het niet snapt tamara ben ik dus)

AltijdLente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 16:20

heej tamaar! noem m beer of blanket (dekentje)! kus wen

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 22:02

russian pride.(russische trots) of russian bay (russische bruine) ofzoiets. dan is het ook meteen duidelijk waar hij vandaan komt!