Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miracle_ schreef:__KELLY schreef:
Inderdaad
en daarbij zijn haar ouders denk ik ook wel volwassen genoeg om zowel financieel als qua ponykeuze en verzorging en de verantwoordelijkheid voor het diet hebben om voor het dier te zorgen..
Het kan ook zijn dat de (stief)ouders totaal geen verstand hebben van paarden, zoals mijn oudersDie hebben er ook weinig verstan van hoor
denisuhtjuh schreef:uh ja idd wie zegt dat wij geen geld hebben ?
denisuhtjuh schreef:ja ik kan me school niet vergeten dat heb ik dit jaar al gedaaan (a)
hahah
jaa ik hoop ook dat het doorgaaat =)
xx
tjalk:
okee het klonk nogal.. ik weet niet![]()
bij ons 7euro ongeveer
LindyH schreef:Ik wil nog even wat dingen toevoegen die je ook wel nodig zult hebben. Je kunt wel zonder, maar ze komen er toch vaak bij. Ik bedoel, je kunt wel vantevoren zeggen dat je een deken niet nodig vindt, maar misschien wil je het over een jaar toch wel.
- mest op laten halen
- schriklint + paaltjes
- (elektrische) drinkbak
- kruiwagen + mestvork
- graszaad, kalk, mest, etc.
- dekens (winter, zomer, vliegen)
- vliegenmasker, vliegenspray
- voedingssupplementen
- peesbeschermers
- meer rij-/werkkleding voor jezelf
- longeerspullen
- shampoo
- wondzalf
- hoefijzers/hoefschoenen
Dit is nu even wat mij te binnen schiet, maar anderen kunnen dit lijstje vast nog wel aanvullen.
denisuhtjuh schreef:lindyH:
hier heb ik zeker heel veeel aan
er staan dingen waarvan ik dacht: OHJAAA XD
Tieneke:
zeker wel veel geld kost het maar alsnog hoop ik dat het mag
__KELLY:
jaa, en dat van die mest is een hele handige oplossing!
wij hoeven ook geen draadje, het weiland is een soort eiland dus er is een slootje omheen
naja mischien gaat die wel zwemmen xD
maar daar hoef ik nu nog niet over na te denken > niets is nog zeker
essie_blue schreef:bij ons gaat de mest naar de buren daar gaat het op het landpaardjes staan aan huis.
Maar vergeet ook de tanden niet! Veel mensen doen het niet, maar ik vind het ook nodig. Voor het pard van mijn moeder heeft het laatst 200,- gekost! dat moet 1X per jaar gebeuren. normaal is het volgens wel minder duur hoor.
XX