Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ramona_T schreef:Ja maar wat doe je verder dan?
Met je paard gek maken door naast hem te gaan staan springen ben je er nog niet.
Lijkt mij te minsten.
Of spring jij een aantal keer naast je paard en stap je er de volgende dag op voor een z proef
ik heb wel leren zitten van haar, dat moest wel want om de 5min zandhappen is ook niet alles
Ben van de ponyclub afgestuurd, kom maar terug als ze op 4 benen loopt ipv 2- tips hadden ze niet, dat paard was volkomen verpest.
) en had verschilende personen al door de stal gemept. Ik heb haar toen de binnenbak in genomen en daar de hoeven gedaan, niets aan de hand. Een half uur later zat ik erop
Ik heb die maand om de paar dagen op dat halflingertje gezeten, ook los, wel zonder zadel (da's een tic van mij kruip liever voor de eerste keer ergens op zonder zadel) Let op, wordt nog penny-achtiger: 2mnd later krijgt hij koliek, wordt zelfs nog geopereerd in Utrecht, ben diverse keren nog bij hem geweest daar. Maar hij overleed toch... De duurste manegepony ooit, heeft nog nooit een klant opgezeten ! Heb onze hond naar hem vernoemd (Major)