Zelf zou ik snel opzoek gaan naar een andere stal.
En dan desnoods maar een stal met iets minder luxe.
Die zijn waarschijnlijk sneller gevonden dan een stal met alles erop en eraan

Suc6 ermee!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

benangelique schreef:ach, een buitenstal is ook zo naar niet hoor! wij hebben alleen maar buitenstallen en de keren dat ik in de regen loop met mesten enzo zijn op 1 hand te tellen.
mariska32 schreef:ik zal wel kwaad bloed zetten maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen luchtzuiger aanneem...

benangelique schreef:mariska32 schreef:ik zal wel kwaad bloed zetten maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen luchtzuiger aanneem...
kan je vertellen waarom niet? misschien begrijpen we op die manier de stalhouder ook beter.
] trustHim schreef:lijkt mij dat er dan toch een aanleiding is dat die paarden gedrag overnemen. zoals eerder gezegd staat de mijne al een hele tijd naast een zuiger en zij zuigt ook niet. als je zelf je paard mentaal gezond weet te houden gaan ze ook geen ondeugden ontwikkelen
Als er op een stal meerdere paarden luchtzuigen, zegt dat imo best veel over het stalklimaat. Kennelijk is er iets dat ervoor zorgt dat het moeilijk is om de paarden mentaal gezond te houden.

benangelique schreef:urielle, hoe is het nu? ben je vandaag al op stal geweest?
dan zal ik wel verder kijken.joepiejee schreef:Volgens mij is het juist het beste om je paard en pony in die lege binnenstal te zetten, als je je paarden aan huis hebt is het heel normaal dat er wel eens eentje alleen staat als de ander gereden wordt. Het lijkt me juist heerlijk rustig zo met z'n tweeen in die ruimte, zelf heb je dan ook geen gezeik aan je hoofd. Het moet wel een lichte ruimte zijn, als de stal eigenaar om 6 uur s avonds het licht al uit doet in de winter vind ik het ook niet ideaal. Maar in jou situatie zou ik voor die optie kiezen, zeker weten.

die hebben het geroken!!
)