Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pistasche schreef:S0WHAT schreef:Ja maar daarvoor moet je al 2000 euro vrijhouden als eventueel je paard ziek word. Dan spaar je er nog meer bij
Ja dat klinkt al beter, haha
Vind je het ook geen idee om een lease-paard te nemen?
aerdenhout1 schreef:20 euro voor stalling EN weidegang?? Dan kom ik direkt met al mijn paarden bij jou staan! Ga eerst nog maar eens goed navragen wat die stal precies kost, want ik heb een donkerbruin vermoeden dat dat de kale boxhuur is en alles er nog bij komt.
Nee...sorrie meis...met dit budget kan je echt geen pony onderhouden!
lauraaaa schreef:Ik verbaas me echt wat sommige mensen voor een stalling betalen zoo weinigen 20 euro voor stalling en weide? Ik woon in de randstad en nu betalen me ouders al een redelijke prijs 210 excl. voer en bodembedeking, maar op mijn vorige stal was het 290-350 (wel voer en bodembedekking).
Justice_ schreef:Ir111 schreef:nnBetaal je echt maar 20 euro per week voor de stalling incl hooi, brok en stro (of andere bodembedekker)? Zo ja dan is het echt een goedkope stalling!
nee, de stalling+weide is 20 euro.
eten+bodembedekking moet er nog bij
Zaina schreef:volgens mij denken mensen dat ze per maand zegt , maar het is per week he die wei
pinuts schreef:alleen doen als je ouders meebetalen, en er achter staan. en weten hoeveel het allemaal zal gaan kosten. Even heel goed met je ouders gaan praten dus:) Omdat veel bokkers je hier meteen uit je droom halen, zou ik dat eerst even doen voordat je verdere besluiten neemt.
aerdenhout1 schreef:Misschien een idee voor TS om eens te informeren wat tegenwoordig een baaltje hooi en stro kosten en een zak biks?
Baaltje hooi zit je landelijk al snel op een 3 euro en stro is zeker ook die prijs. Zak biks is ongeveer 10 euro dus tel uit je winst.
Ik ben eigenlijk wel nieuwschierig wat TS er nu zelf van vind??