joyce B schreef:felicity schreef:Ik vinde de prijzen behoorlijk hoog.
Ik betaal 160 euro voor hooi en stro 2 binnenbakken (1 20x60 en 1 20x40) 1 buitenbak (20x60) en een heleboel wei. Ik zeg daarom ook tussen de 100 en de 120 euro.
Daar zou ik hier geen paard volpension voor willen hebben want dan houd ik er niets aan over...
En paard kost mij hier aan huis in de winter aan voer en strooisel al snel 100 euro of meer als hij elke nacht op stal gaat en compleet bijgevoerd moet worden en 2kg brok per dag krijgt. Dan heb ik nog niet eens de vaste lasten of onderhoud erbij gerekend en geen werkloon.
Hihi dan zal ik de mijne ook maar even in de groep gooien om het moeilijker te maken
. Ik betaal 115,-. voor 5 hec ( waarvan 5 grasweide en 2 zandweide die altijd met elkaar in verbinding staan. Uitmetsen, nood stallen , 2 grote buitenabkken met licht, inenting en ontworming.Het is idd ook erg afhankelijk van wat er in jouw omgeving voor wordt gevraagd. Kijk en zoek eens bijv op marktplaats naar prijzen bij je in de buurt. En wat wil je er zelf uithalen? Wil je alles quit spelen ofwil je winst hebben?
Succes met het maken van je keuze..