Welke baantje verdient het meest

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 15:30

Mede bokkers. voordat we met deze dame ook weer in de fout gaan: NIET REAGEREN!!! Het is nu duidelijk dat ze niets aantrekt van onze adviezen en alleen dat wil lezen wat ze wil lezen.

Mijn advies had ik al gegeven, dus wat doe je hier nog op internet?

missy_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 15:50

wilfredlover schreef:
maar op het roc kun je toch geen vbo doen???

Ik dacht dat je er je ontbrekende deelcertificaten kan halen Verward Als dat niet het geval is zijn er vast wel avondopleidingen die je de mogelijkheid geven het vbo af te ronden. Anders kun je ook altijd nog gewoon terug naar school.

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 16:25

Eleonoor schreef:
Mede bokkers. voordat we met deze dame ook weer in de fout gaan: NIET REAGEREN!!! Het is nu duidelijk dat ze niets aantrekt van onze adviezen en alleen dat wil lezen wat ze wil lezen.

Mijn advies had ik al gegeven, dus wat doe je hier nog op internet?

Waar slaat dat op wat doe je nog op het internet????? ik heb dit forum geplaatst dus ik mag best zeggen wat ik ervan vind wat er word gezegt dus Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 16:34

kaj schreef:
Nou ja zeg mag het wat minder! Boos!
Ten eerste doelt Shaienne waarschijnlijk op je taalgebruik en schrijfstijl dit is verre van perfect namelijk.
Dus hoe jij er bij komt dat het om je naam gaat?

Ten tweede vind ik je eerlijk gezegd wel erg jong overkomen voor iemand van 18.
Het is een hele normale vraag die ze stelt hoor!
Ik ben ook wel erg benieuwd wat je nu doet.

Als je echt serieus op zoek wilt naar een baan dan mag je je tijdens een sollicitatie wel anders opstellen dan je nu doet.

We kennen jou inderdaad niet en kunnen dus niet oordelen.
Maar je vraagt om advies en als men dan bedenkingen heeft mbt tot je cv dan moet iedereen zich met z'n eigen zaken bemoeien??

Tip: ga naar een uitzendbureau toe en laat je inschrijven. Ze stellen je dan alleen voor bij bedrijven e.d. waar je ook terecht kunt met jouw ervaring.

Als je nu daadwerkelijk niets doet dan zou ik als ik jou was in de tussentijd toch iets gaan doen van vrijwilligerswerk of vakkenvullen whatever.

Zoals Runningkawa al opmerkte: het staat erg ongemotiveerd als je niets hebt afgemaakt dus voor echt een leuke/goede baan zul je ongetwijfeld meer moeite moeten doen dan iemand met papieren.
Zelfs als je allebei dezelfde kwaliteiten hebt is er vaak toch een voorkeur voor degene met de papiertjes.

Hoezo is m'n schrijf en taalgebruik verre van perfect sorry hoor maar dat slaat nergens op let maar eens op je eigen schrijgebruik zal op papier ook niet al te best zijn en by the way ik schrijf wel goed nederlands hoor

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 16:39

Eleonoor schreef:
Meisje, nogmaals gevraagd, wat doe jij nu de hele dagen. Je hebt geen werk en gaat niet naar school. Ik werk 40 uur, veel reistijd en een paard, daarnaast nog een huishouding. Ik ben dan heeel erg benieuwd waar jij je mee vermaakt.

Trouwens, ook zonder diploma kan je werken. Je moet er wel werk van maken! En ik krijg de indruk dat jij alleen wanneer het jou uitkomt eens op internet kijkt! Er zijn genoeg schoonmaak bedrijfjes die krachten zoeken of loonwerkers. Paprika's inpakken of komkommers plukken, werk zat meid. Maar wel eerst je luie kont achter de pc weghalen en de straat op gaan! Minimaal eens per week langs de uitzendburo's ALLEMAAL en dan pas kennen ze je en denken ze, goh die meid wil graag werken daar gaan we wat voor zoeken.

Wordt eens wakker!!!!!!! En doe wat nuttigers dan internetten voor je lol.

Ik ben eerst om de 2dagen langs de uitzendbureaus geweest en iedere keer kwam hetzelfde eruit we hebben niks toen ben ik in Veldhoven naar een uitzendbureau gegaan en daar hadden ze meteen werk voor me maar ik moest eerst een operatie van m'n hand afwachten.
Maar het interesseert jullie toch niet wat ik zeg dus ik zeg wel niks meer want je krijgt hier toch alleen maar van dat stomme commentaar wat er niks mee heeft te maken van wat ik vraag

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:39

Tuurlijk mag je reageren. De grap is dat je op de goede adviezen niet reageerd. Wat doe jij zo de hele dag? Weet ik ook nog niet.

Waarom zit je op internet de hele dag? Waarom loop je niet dagelijks op straat naar de uitzendbureaus voor werk? In jou stad zullen er genoeg zijn, anders de uitzendbureaus in je omgeving uitkammen. Echt, als je wilt werken is het heus geen probleem. Het probleem ligt in 100% van de gevallen in de kieskeurigheid van jou! Daar hoor ik niets over. Je reageerd alleen op de opmerkingen over je taalgebruik en over het advies om verder te leren! En waarom doe je dat dan niet?

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:45

Och gossie....gaan we weer zielig doen
WHAHAHAHAHAAHHAHAHA
GET A LIFE!

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 16:47

Ik zit niet op internet de hele dag en bij die uitzendbureaus hebben ze niks ik zal er morgen eens langsgaan maar ik betwijfel het en trouwens ik ga deze maand waarschijnlijk nog bij m'n vriend wonen en daar krijg je tenminste wel fatsoenlijk werk dan in die stomme stad waar ik nu woon

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:53

Ik heb DE oplossing !!! Je moet wel vroeg je nest uit, maar je moet er wat voor over hebben hea !! Ga kranten lopen !! De hele dag door ! van s`morgens vroeg (5 uur de ochtend bladen) tot s,middags (nieuwsblad, regiobladen etc.)

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 16:56

frostwood schreef:
Och gossie....gaan we weer zielig doen
WHAHAHAHAHAAHHAHAHA
GET A LIFE!

Wat nou met je gaan we weer zielig doen kijk naar je eigen

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:56

wilfredlover schreef:
[e]

Hoezo is m'n schrijf en taalgebruik verre van perfect sorry hoor maar dat slaat nergens op let maar eens op je eigen schrijgebruik zal op papier ook niet al te best zijn en by the way ik schrijf wel goed nederlands hoor

Als je brieven schrijft zoals je op dit forum schrijft dan is je taalgebruik bijzonder slecht. En aangezien het vrij normaal is dat je op dit forum gebruikt maakt van de normale schrijfstijl zijn wij daar van uitgegaan.

Ik refereerde overigens aan jouw verhaal van de vacature waar ze opeens niemand meer nodig hadden. Het uitzendbureau kan wel werk genoeg hebben maar je moet ook nog geaccepteerd worden door de potentiele werkgever.

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 16:56

Meryl schreef:
:)* Ik heb DE oplossing !!! Je moet wel vroeg je nest uit, maar je moet er wat voor over hebben hea !! Ga kranten lopen !! De hele dag door ! van s`morgens vroeg (5 uur de ochtend bladen) tot s,middags (nieuwsblad, regiobladen etc.)

Dat is misschien wel een idee

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:58

Ik kan bijna niet geloven dat je werkelijk 18 bent...eerst kinderachtig reageren op onze meeting en nu dit Verward .
Het begint nu allemaal een beetje ongeloofwaardig te worden.
Leuke ouders heb je trouwens als die je niet dwingen om je opleiding af te maken!

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 17:03

frostwood schreef:
Ik kan bijna niet geloven dat je werkelijk 18 bent...eerst kinderachtig reageren op onze meeting en nu dit Verward .
Het begint nu allemaal een beetje ongeloofwaardig te worden.
Leuke ouders heb je trouwens als die je niet dwingen om je opleiding af te maken!

Wat nou met je kinderachtig heb je jezelf weleens goed bekeken? Blijkbaar niet.
En je moet m'n ouders er niet bij halen want die zullen er wel fatsoenlijker uitzien dan die van jou als jij er al zo uitziet Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:04

Whahahahahahaha *ligt in de scheur*
Probeer je me nu onderuit te krijgen.....HAHAHAHAHA
Yeah...stoer man!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:07

Wordt tijd voor een slotje denk ik Knipoog

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 17:10

frostwood schreef:
Whahahahahahaha *ligt in de scheur*
Probeer je me nu onderuit te krijgen.....HAHAHAHAHA
Yeah...stoer man!

Jij moet je grote bek eens houden ik durf te wedden dat je nog niet eens een paardengek bent achterlijk mongool Extreme duivel Boos! Boos! Lips are sealed Lips are sealed je bent zeker heel erg ziek in die vieze zaagselkop van je

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:12

WHAHAHAHAAHHA.....als je zo door gaat, weet ik wel zeker dat je niet lang meer welkom bent op bokt Knipoog
Wie deed er hier nou vbo met zn zaagselkop Lips are sealed

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 17:14

hoezo een slotje ik kan er toch niks aan doen dat ze zo reageren en ik laat me niet beledigen voor kinderachtige Boos! Boos! Boos! Boos!

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 17:15

frostwood schreef:
WHAHAHAHAAHHA.....als je zo door gaat, weet ik wel zeker dat je niet lang meer welkom bent op bokt Knipoog
Wie deed er hier nou vbo met zn zaagselkop Lips are sealed

Ik word hier strontziek van weet je dat

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:19

Bij deze alle twee een waarschuwing, wilfredlover en frostwood.
Dit soort gedrag kunnen we niet tollereren op Bokt. Als je je zo uit wilt leven ga jij maar fijn op kickboxles ofzo. Sjiez Scheve mond

Probeer de volgende keer een beetje volwassen te reageren of negeer dit soort berichten in het vervolg.