Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Eleonoor schreef:Mede bokkers. voordat we met deze dame ook weer in de fout gaan: NIET REAGEREN!!! Het is nu duidelijk dat ze niets aantrekt van onze adviezen en alleen dat wil lezen wat ze wil lezen.
Mijn advies had ik al gegeven, dus wat doe je hier nog op internet?
kaj schreef:Nou ja zeg mag het wat minder!
Ten eerste doelt Shaienne waarschijnlijk op je taalgebruik en schrijfstijl dit is verre van perfect namelijk.
Dus hoe jij er bij komt dat het om je naam gaat?
Ten tweede vind ik je eerlijk gezegd wel erg jong overkomen voor iemand van 18.
Het is een hele normale vraag die ze stelt hoor!
Ik ben ook wel erg benieuwd wat je nu doet.
Als je echt serieus op zoek wilt naar een baan dan mag je je tijdens een sollicitatie wel anders opstellen dan je nu doet.
We kennen jou inderdaad niet en kunnen dus niet oordelen.
Maar je vraagt om advies en als men dan bedenkingen heeft mbt tot je cv dan moet iedereen zich met z'n eigen zaken bemoeien??
Tip: ga naar een uitzendbureau toe en laat je inschrijven. Ze stellen je dan alleen voor bij bedrijven e.d. waar je ook terecht kunt met jouw ervaring.
Als je nu daadwerkelijk niets doet dan zou ik als ik jou was in de tussentijd toch iets gaan doen van vrijwilligerswerk of vakkenvullen whatever.
Zoals Runningkawa al opmerkte: het staat erg ongemotiveerd als je niets hebt afgemaakt dus voor echt een leuke/goede baan zul je ongetwijfeld meer moeite moeten doen dan iemand met papieren.
Zelfs als je allebei dezelfde kwaliteiten hebt is er vaak toch een voorkeur voor degene met de papiertjes.
Eleonoor schreef:Meisje, nogmaals gevraagd, wat doe jij nu de hele dagen. Je hebt geen werk en gaat niet naar school. Ik werk 40 uur, veel reistijd en een paard, daarnaast nog een huishouding. Ik ben dan heeel erg benieuwd waar jij je mee vermaakt.
Trouwens, ook zonder diploma kan je werken. Je moet er wel werk van maken! En ik krijg de indruk dat jij alleen wanneer het jou uitkomt eens op internet kijkt! Er zijn genoeg schoonmaak bedrijfjes die krachten zoeken of loonwerkers. Paprika's inpakken of komkommers plukken, werk zat meid. Maar wel eerst je luie kont achter de pc weghalen en de straat op gaan! Minimaal eens per week langs de uitzendburo's ALLEMAAL en dan pas kennen ze je en denken ze, goh die meid wil graag werken daar gaan we wat voor zoeken.
Wordt eens wakker!!!!!!! En doe wat nuttigers dan internetten voor je lol.
wilfredlover schreef:[e]
Hoezo is m'n schrijf en taalgebruik verre van perfect sorry hoor maar dat slaat nergens op let maar eens op je eigen schrijgebruik zal op papier ook niet al te best zijn en by the way ik schrijf wel goed nederlands hoor
frostwood schreef:Ik kan bijna niet geloven dat je werkelijk 18 bent...eerst kinderachtig reageren op onze meeting en nu dit.
Het begint nu allemaal een beetje ongeloofwaardig te worden.
Leuke ouders heb je trouwens als die je niet dwingen om je opleiding af te maken!