een gezellige stal voor weinig geld wat wil je nog meer ! Tja KarinvdM, zo wil ik het ook !!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
een gezellige stal voor weinig geld wat wil je nog meer ! Tja KarinvdM, zo wil ik het ook !!!
We hebben ook veel uitjes samen, uit eten, stal BBQ, bios en dierentuinbezoekjes: leuk! Dus je krijgt een heleboel gezelligheid voor je geld erbij.
Maar besef wel dat ik de sfeer die we op onze stal hebben niet snel op een andere stal aan zal treffen, en dat ik ook wel enorm belangrijk! 
KarinvdM schreef:Ik betaal €170,- excl krachtvoer. Daarnaast betaal ik bij voor een extra portie hooi en ik koop zelf zaagsel omdat er erg zuinig opgestrooid wordt.
Ik heb hiervoor in de winter een paddock, in de zomer een miniweitje, een was plaats, grote box en een buitenbak waar je altijd in kan rijden. Als ik alles optel ben ik ro'n €250,- per maand kwijt.
Gelukkig ga ik binnenkort verhuizen en krijg ik m'n paard bij huis.
Is dat nog steeds bij diezelfde stal waar je toen heen gegaan bent?Citaat:Overigens vind ik de 'manege' bij ... ook een aanvaring

Ik zat vandaag illegaal te bokken op het werk met dit resultaat dus
caroline78 schreef:Ik hou dit topic even in de gaten zodra ons huis is verkocht moet ik op zoek naar pensionstalling voor 2 paarden in de omgeving Emmen/Exloo. Wel handig dat ik alvast wat ervaringen en prijzen in de gaten kan houden.
MISTRAL94 schreef:Dat vind ik nogal watIs dat nog steeds bij diezelfde stal waar je toen heen gegaan bent?

MISTRAL94 schreef:Overigens vind ik de 'manege' bij Baggelhuizen ook een aanvaring en volgens mij loopt het ook niet, ik zie er maar bar weinig leven altijd? Iemand enig idee wat daar nu precies gedaan wordt?

)